Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در قالب گروه جهادی شهید فرید فریدنیا از سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در روستای فهد کعب عمیر از توابع شهرستان شوش به فعالیت پرداختند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در قالب گروه جهادی شهید فرید فریدنیا از سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در روستای فهد کعب عمیر از توابع شهرستان شوش به فعالیت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه جهادی با حضور در این روستا به انجام اقدامات عمرانی و فرهنگی در این روستای محروم و نیازمند پرداختند تا بار بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه «یکی از چیزهایی که میتواند خیلی مفید باشد، برگزاری اردوهای جهادی برای نخبگان است» جامه عمل پوشانده باشند.

در گروه جهادی شهید فرید فریدنیا از جوانان در حال تحصیل تا روحانی فعال دینی و مذهبی حضور داشتند تا نشان دهند همه با هم گره از مشکلات حتی به اندازه توان خود برخواهند داشت.

برگزاری دومین اردوی جهادی درمانی در کوی طاهر اهواز+فیلماردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در مناطق محروم تهراناردوی جهادی درمانی شهید بقایی در کوی طاهر اهواز برگزار شد

در این زمینه حمید شیرمحمدی، فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اهواز با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای فهد کعب عمیر از توابع شهرستان شوش، اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردو عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب و محرومیت‌زدایی در اینگونه مناطق است.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی قریب به 15 نفر از نیروی فعال و بسیجی پایگاه امام خمینی(ره) اهواز از حوزه مقاومت بسیج 5 شهری حضور داشتند و در کنار یکدیگر به تکلیف خود عمل کردند.

در ادامه تصاویری از محرومیت‌زدایی این جوانان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود

مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی ساعت ۱۵ پنجشنبه ۹ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی متولد ۳ بهمن ماه ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر روی ارتفاعات بانی بنوک عراق به درجه رفیع شهادت رسید.

مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ درباره شهید حسین املاکی فرمود: "شهید املاکی شما؛ جانشین لشکر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به‌صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این! 

البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد، اما این قهرمانی ماند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند، هم پیش خدا زنده اند، هم در دل ما زنده‌اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند".

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم