Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان فراز تهران در یک بازی برتر با نتیجه 78 بر 68 تیم بسکتبال آکادمی 24 مشهد را شکست داد.
در این دیدار که در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت و از گروه پنجم لیگ جوانان کشور برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان فراز تهران بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت با اختلاف 10 امتیاز حریفش را شکست داد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بسکتبال جوانان فراز تهران در روز اول این مسابقات نیز، عصر چهارشنبه مقابل تیم پارسه تهران قرار گرفته بود که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه 77 بر 56 شکست دهد و با توجه به پیروزی این تیم برابر آکادمی 24 مشهد، صعود تیم بسکتبال جوانان فراز تهران به دور دوم این مسابقات مسجل شد.
همچنین در دیگر دیدار روز دوم این رقابت ها، تیم های بسکتبال پارسه تهران و خانه بسکتبال رشت رو در روی هم قرار می گیرند که در صورت پیروزی تیم خانه بسکتبال رشت ، این تیم نیز به دور دوم لیگ برتر جوانان کشور صعود می کند.
بازی های گروه پنجم رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور از عصر چهارشنبه با حضور تیم های خانه بسکتبال رشت ، پارسه تهران ، آکادمی 24 مشهد و فراز تهران در رشت آغاز شد که تیم های حاضر در این مسابقات به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار می شود که در نهایت تیم های اول و دوم این گروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود خواهند کرد.
رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند و در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بازی باشگاه های کشور بسکتبال لیگ برتر مشهد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین

ایوب ایوبی نژاد و امیرحسین آدینه در اوزان ۶۰ و ۸۴ کیلوگرم رده‌های سنی بزرگسالان و امید به نشان برنز دست یافتند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

معراج محمدی در رده سنی امید به اردوی دعوت شد.

این رقابت‌ها تا جمعه در همدان ادامه دارد.

والیبالیست‌های استان در اردوی تیم ملی

امیر محمد عبادپور، پارسا رضایی و امیر رضا ثقفی به اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

این اردو از ۳۱ فروردین به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا

سعید مومنی دروازه‌بان قزوینی در ترکیب تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود.

این رقابت‌ها از امروز در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در دور گروهی با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت هم گروه است.

رقابت‌های ژیمناستیک جام جهانی ژیمناستیک

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک قطر به میدان می‌رود.

جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر تا ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

نماینده استان در لیگ امید‌های بسکتبال به میدان می‌رود

در هفته اول رقابت‌های لیگ امید‌های باشگاه‌های کشور، تیم خانه بسکتبال البرز نماینده استان در بازی خانگی به مصاف خانه بسکتبال ابهر می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۶ در خانه بسکتبال استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان