Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: آن طور که انتظاری داشتیم این بازی جذاب و دیدینی از آب در نیامد. ۲ تیم تمرکزشان را بیشتر روی دفاع کردن گذاشته بودند. گل نخوردن در این بازی هر ۲ تیم بود.

او ادامه داد: همین مسئله باعث شد تا موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن یک امتیاز برای ما در مقابل استقلال در این ورزشگاه و در حضور هواداران پر تعداد این تیم بسیار ارزشمند است. بازیکنانمان امروز خیلی زحمت کشیدند و در طول بازی تمرکز خوبی داشتند. به حریف موقعیت‌های زیادی ندادیم و من از نتیجه راضی هستم، اما از شکل کلی بازی که باید آن جذابیت‌های لازم را داشته باشد راضی نیستم.

گل محمدی در مورد پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به بازیکنانم بابت به پایان رساندن نیم فصل سختی که داشتند تبریک می‌گویم. ما توانستیم از این بازی‌ها ۳۱ امتیاز کسب کنیم که فکر می‌کنم بازیکنانم کار بسیار بزرگی انجام دادند. با تمام مشکلات و محدودیت‌هایی که داریم از تمام بازیکنان و هوادارانم که امروز با حضورشان خیلی به ما کمک کردند تشکر می‌کنم.

او در مورد عملکرد بازیکنان تیم پدیده در نیم فصل اول رقابت‌ها و اینکه آیا در نیم فصل دوم بازیکن جدید به این تیم اضافه می‌شود یا خیر گفت: عملکرد بازیکنانم در نیم فصل اول خیلی خوب بوده است. این مسئله بستگی به بودجه باشگاه دارد. بحث‌های مالی باشگاه در این مورد بسیار تاثیر گذار است اگر بودجه داشته باشیم می‌توانیم بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کنیم.

گل محمدی در مورد تیم پدیده ادامه داد: نتایج بدست آمده تا به اینجای فصل حاصل تلاش تمام مجموعه پدیده بخصوص بازیکنان بوده است که با تمام مشکلات موجود توانستند ۳۱ امتیاز بدست آورند که کار بزرگی محسوب می‌شود. دلیل اصلی این موضوع انگیزه زیادی است که بازیکنان برای پیشرفت دارند. بازیکنان ما نشان داده اند که می‌توانند در سطح بازیکنان بزرگ و ملی باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات پدیده برای نیم فصل دوم رفع خواهد شد یا خیر گفت: همت و اراده‌ای وجود دارد تا این تیم از مشکلاتی که در نیم فصل اول با آن درگیر بود خارج شود، اما این اتفاقات کی خواهد افتاد دقیقا نمی‌دانم. فکر می‌کنم که یک بخش خصوصی این تیم را می‌خواهد بخرد و اینکه کی را دقیقا نمی‌دانم.

گل محمدی در مورد اینکه آیا می‌توانند همین روند را ادامه دهند یا خیر گفت: در ادامه کار عملکرد مدیران تیم بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. حمایتی که مد نظر ما است اگر به وجود بیاید من فکر می‌کنم ما در نیم فصل دوم نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم البته به شرط اینکه حمایت‌ها ادامه داشته باشد. در نیم فصل دوم گرفتن امتیاز سخت‌تر می‌شود و باید بیشتر خودمان را آماده کنیم. در تعطیلات فرصت خوبی برای آماده کردن تیم برای ادامه مسابقات داریم.

او در مورد اینکه آیا پدیده شانس قهرمانی دارد یا خیر گفت: قهرمان شدن یک سری امکانات نیاز دارد که هر باشگاهی ندارد. ما همچنان در مباحث مالی مشکلات زیادی داریم. قهرمان شدن کار راحتی نیست و ما تیمی هستیم که سخت تلاش می‌کنیم برای ۳ امتیاز هر بازی، اما واقع بینانه به آینده نگاه می‌کنیم. ما از امکانات لازم برای قهرمانی محروم هستیم و نیاز به یک سرمایه گذاری و برنامه ریز‌ی داریم که هنوز به آن نرسیده ایم.

گل محمدی ادامه داد: چیزی که مشخص این است که بازیکنان ما فکر‌های بزرگی در سرشان دارند و برای رسیدن به آن تما تلاش خود را می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

استقلال صفر - پدیده صفر / یحیی با یک امتیاز صدر جدول را پس گرفت +فیلم

گل محمدی: حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود / بازی در نیمه دوم برای ما بود

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده

انتهای پیام/

صحبت های گل محمدی بعد از بازی مقابل استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است