Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:11:15 GMT

کاشی کاژه کرمانشاه مغلوب کوردبال مهاباد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۴۶۱

کاشی کاژه کرمانشاه مغلوب کوردبال مهاباد شد

کرمانشاه - ایرنا - دیدارهای آغازین هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با شکست کاشی کاژه کرمانشاه مقابل مهمان مهابادی خود کوردبال همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ تیم های والیبال کاشی کاژه و کوردبال مهاباد عصر امروز (پنجشنبه) در سرسرای شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این مسابقه 3 بر 2 به سود نماینده مهاباد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه تیم کاشی کاژه در 2 ست اول پیروز شد تا در آستانه کسب نخستین برد خود در این فصل قرار گیرد اما در ادامه سه ست متوالی را به حریف واگذار و بازهم از دستیابی به پیروزی باز ماند.
تنها ره آورد این مسابقه برای نماینده والیبال کرمانشاه کسب یک امتیاز از این مسابقه بود تا جمع امتیازات این تیم در مسابقات امسال به عدد 2 برسد.
تیم والیبال کاشی کاژه پیش از این در برابر سپاهان اصفهان، راه یاب ملل مریوان و شهرداری قزوین نیز شکست خورده بود تا در قعر جدول رده بندی گروه سوم قرار گیرد.
نزدیک به 500 نفر از نزدیک تماشاگر دیدار تیم های کاشی کاژه کرمانشاه و کوردبال مهاباد بودند.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال كاشي كاژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه آب شیرین‌کن کاشی کرتی لیردف دغدغه آبفا را در این منطقه کم خواهد کرد، گفت: عملیات اجرایی این طرح تابستان سال گذشته با حضور استاندار هرمزگان کلنگ زنی شد و در کمتر از یک سال و قبل از فصل گرما به پایان رسید.

وی با اشاره به خرید تضمینی آب از آب شیرین‌کن‌ها افزود: با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و همچنین تلاش‌های سرمایه‌گذار آب شیرین‌کن، این طرح در مراحل نهایی است و در روز‌های آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بیان کرد: این آب شیرین‌کن ۳۳۰۰ متر مکعبی برای تأمین نیاز آبی جمعیتی بیش از ۱۳ هزار و ۶۲۱ نفر در یک شهر و ۲۳ روستا شرق جاسک هدف گذاری شده است که می‌تواند به پایداری وضعیت آب این مناطق کمک کند.

به گفته حمزه پور، این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۳۸ میلیارد ریالی احداث شده است که در روز‌های آتی با اتصال به شبکه آبرسانی شرق جاسک نیاز آبی این مناطق را مرتفع می‌کند.

دیگر خبرها

  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد