Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سه میلیون و 300 هزار نفر ایثارگر کشور زیر پوشش خدمات این نهاد هستند و در برنامه های مختلف مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، محمود پاکدل روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: ارائه خدمات فرهنگی از برنامه های مهم این نهاد به جامعه بزرگ ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به آمار ادامه داد: بودجه های تخصیصی به این نهاد جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست و باید برای خدمات رسانی به اسوه های صبر و مقاومت بهتر و بیشتر اقدام کرد.
به گفته این مسئول، همه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی هم اکنون زیرپوشش این نهاد قرار دارند و خدمت به آنها وظیفه مهم دینی و انقلابی است.
پاکدل با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه معنوی نظام و کشور هستند تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان همواره قدردان خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشند.
وی همچنین از اجرای قانون جامع خدمات‌ رسانی به ایثارگران و خانواده شهیدان خبر داد که تاکنون حدود 70 درصد عملیاتی شده است .
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی، علمی و اعتقادی فرزندان شهدا و ایثارگران باید روز به روز تقویت شود.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: با توجه به شرایط عمومی جامعه و مشکلات اقتصادی، بنیاد شهید اگر خدمتی انجام می‌دهد باید با دقت و ظرافت خاص صورت گیرد تا سایر افراد جامعه احساس تبعیض نکنند.
وی همچنین به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران اشاره و بر همکاری در انجام آن در کشور به عنوان یک ضرورت اجتماعی و سیاسی تاکید کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار و850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بنياد شهيد ايثارگران يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام