Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:50:35 GMT

آمار رشوه و جرایم مالی در روسیه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۵۰۳

آمار رشوه و جرایم مالی در روسیه افزایش یافت

مسکو - ایرنا - دادستان کل روسیه از افزایش آمار جرایم مربوط به فساد مالی و رشوه در این کشور در 9 ماه سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «یوری چایکا» با بیان این خبر به روزنامه کامرسانت چاپ مسکو خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال میلادی جاری (از ماه ژانویه تا سپتامبر/نیمه نخست دی ماه تا نیمه نخست مهر) بیش از 25 هزار جرم مرتبط با فساد مالی در روسیه بوقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش یافته است در نتیجه امسال شمار بیشتری تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.
دادستان کل روسیه با بیان اینکه ما به دنبال ارقام و شاخص ها نیستیم، اظهار کرد: برای ما کیفیت نظارت بر اجرای قانون، اقدامات انتظامی و پیگرد قضایی مهم تر است.
چایکا خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یک سال پیش نشست هماهنگی سران سازمان های امنیتی روسیه را برای بررسی مسائل مبارزه با جرایم مالی برگزار کردم و در نتیجه تدابیری که در آن اتخاذ شد امکان برای کشف دو برابر جرایم مالی تا بیش از 900 فقره جرم توسط گروه های سازمان یافته فراهم شد.
وی افزود: بر اثر اجرای آن تدابیر چهار هزار و 227 فقره جرم بزرگ یا موارد وارد آوردن زیان های بزرگ کشف شد که نسبت به یک سال قبل از آن افزایش یافت.
دادستان کل روسیه همچنین از کشف 10 هزار و 179 مورد رشوه خواری در 9 ماه سال جاری میلادی خبر داد و گفت که این رقم در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است.
اروپام*391*1346*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روسيه رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی