Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفورى بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار استقلال مقابل پدیده گفت: در بازى با پیکان، سپاهان و جام حذفى نیز مثل بازى امروز براى تیم ما پنالتى نگرفتند. اگر داورى‌ها اجازه مى داد استقلال صدر جدول بود.

او ادامه داد: خداروشکر روند تیم ما خیلى خوب شده است و در حال حاضر یکى از بهترین فوتبال‌ها را به نمایش مى گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و کادر فنى از شرایط راضى هستند و اگر اجازه بدهند که استقلال جان بگیرد به طور حتم این تیم قهرمان مى شود.

منتظری افزود: همه چیز به ضرر استقلال است و هیچ فردى هم از این تیم حمایت نمى کند. اگر اول فصل را بررسى کنید متوجه مى شوید که بهترین بازیکنان تیم خیلى راحت رفتند و این دست باشگاه هم نبود و عامل بیرونى مسبب تمامى مشکلات است. نمى خواهم بیش از این باز گو کنم و هواداران هم حق دارند و همه چیز را مى دانند.

منتظرى در مورد داوری این بازی گفت: اصلا به بحث داورى ورود نمى کنم و فقط نمى دانم در جایى که باید به حقمان برسیم، اما این امر صورت نمى گیرد. فرق استقلال با تیم هاى بالاى جدول در همین است.  باور کنید هواداران گناه دارند و باید حقشان را بدهند. کمک اضافى نمى خواهیم. حالا جالب است از الان شروع مى شود که به طور مثال مى گویند بازیکن استقلال باید اخراج مى شد و مثلا تیم پدیده برایشان پنالتى در نظر مى گرفتند. خواهشا بس کنید. به راحتى حق استقلال را خوردند.

بازیکن تیم استقلال درباره رصد کمیته اخلاق در مصاحبه مربیان و بازیکنان گفت: ما حرف بدى نزدیم و حق را گفتیم و استقلال گل سالم زد. اگر مى خواهند محروم کنند کل تیم را محروم کنند.

بیشتر بخوانید: 

استقلال صفر - پدیده صفر / یحیی با یک امتیاز صدر جدول را پس گرفت +فیلم

گل محمدی: حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود / بازی در نیمه دوم برای ما بود

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده

انتهای پیام/

صحبت های منتظری بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

هافبک تیم فوتبال نساجی، قرار گرفتن این تیم در جمع قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر را باورنکردنی دانست. - اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد خانگی تیمش برابر تراکتور گفت: این چهارمین برد ما در این فصل بود و می‌توان گفت که یکی از مهمترین بردهای نساجی در فصل جاری. می‌دانستیم بازی سختی داریم و اگر امتیاز از دست می‌دادیم قطعاً کارمان برای ادامه لیگ سخت‌تر می‌شد. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و به بازی‌های آینده امیدوار شدیم.

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی/ تراکتور بدون خمس هم باخت

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نساجی امسال نتایج ضعیفی گرفته است، تأکید کرد: این موضوع برای من و همه بازیکنان سؤال است که چرا با چنین وضعیتی مواجه شدیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم در نساجی حضور دارند، ولی این فصل برای نساجی خوب نبود. طبیعتاً خودمان اشتباهاتی داشتیم که شرایط به اینجا کشیده شد و البته بدشانسی هم آوردیم. قرار گرفتن نساجی در این وضعیت سخت و انتهای جدول باورکردنی نیست، آنهم در حالی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و در ابتدای فصل تصور می‌کردیم که فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم چون تیم خوبی داریم و ساکت الهامی هم بلد است چگونه از بازیکنان بازی بگیرد. امسال با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، ولی هواداران نساجی از تیم حمایت کردند و ما یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکار هستیم. قطعاً در شش بازی پایانی با تمام وجود می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست