Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@16:00:00 GMT

آتش سوزی گسترده در جنگل شهر صنعتی رشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۵۴۲

آتش سوزی گسترده در جنگل شهر صنعتی رشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رخداد آتش سوزی گسترده علفزارها و درختان در ساعت ۱۱:۲۲ امروز ۲۲ آذر ماه ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۱۱ آتش نشان بهمراه ۴ خودروی اطفای و آبرسان و یک افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه واقع در جاده لاکان- نهالستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان بواسطه پراکندگی و وسعت آتش سوزی بهمراه وزش باد گرم همچنان با عملیات نفس گیری روبرو هستند.

شایان ذکر است: هم زمان تیم دیگری متشکل از ۳ آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفای در حال اطفای آتش سوزی جنگل سراوان (بهدان) هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی جنگل سازمان آتش نشانی معاون وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران