Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:25:30 GMT

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۶۰۸

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهدا می‌شود

عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از اهدای تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اسطوره فوتبال ایران خبر داد.

شهاب تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این تندیس به واسطه فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه یکسال اخیر علی دایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به او اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه مراسم اهدای این تندیس 30 آذر در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، این شخصیت مطرح ملی در مراسم اهداتندیس حضور خواهد داشت. 

عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال علاوه بر یک شخصیت ملی، به یک نهاد استانی نیز این تندیس اهدا خواهد شد، گفت: در این مراسم تندیس مهر حقوق بشر محلی را به جمعیت امام علی (ع) اهدامی‌کنیم. 

وی یادآورشد: کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از سال 91 تاکنون هرساله مراسم اهدای تندیس مهر حقوق بشر را با اهدای این تندیس به یکی شخصیت‌های ملی که فعالیت‌های بشردوستانه قابل توجهی داشته‌اند، برگزار کرده است. 

تجری افزود: از جمله شخصیت هایی که تاکنون این تندیس به آنها اهدا شده می توان به پرویز پرستویی، شهرام ناظری، دکتر جمشید ممتاز - استاد برجسته جهانی حقوق-  و کلانتر هرمزی - متخصص زیبایی که تیمش در شهرهای مختلف ایران جراحی رایگان زیبایی افراد نیازمند را انجام می‌دهند-  اشاره کرد. 

وی ادامه داد: سال گذشته نیز تندیس مهر حقوق بشر به "مردم ایران" اهدا شد که این تندیس اکنون در موزه صلح ایران نگهداری می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه علي دايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲ دستگاه بیمارستانی پیشرفته به بیمارستان گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش گفت: مرضیه عسگری بانوی خیر گراشی به یاد پدر و مادرش دو دستگاه بیمارستانی پیشرفته شامل دستگاه آزمایشگاهی ABG و اره استرنوم، به ارزش یک میلیارد تومان خریداری و به بیمارستان گراش اهدا کرد.

دکتر حسن سمیعی  افزود: دستگاه ABG کاربرد‌های آزمایشگاهی و دستگاه اره استرنوم برای عمل جراحی قلب باز کاربرد دارد.

او گفت: همچنین از محل پروژه‌ی وام بانک جهانی سه دستگاه میکروسکوپ تشخیص طبی پیشرفته مانیتوردار به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان به بیمارستان گراش اهدا شد. 

 رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین گراش افزود: از کاربرد‌های این میکروسکوپ در زمینه‌ی پزشکی می‌توان به تشخیص بهتر نمونه‌های پاتولوژی به ویژه برای بیماران سرطانی و آنالیز خون و مایعات بدن اشاره کرد.

سمیعی گفت: این میکروسکوب‌ها با هزینه وزارت بهداشت خریداری و به صورت رایگان به بیمارستان اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۵سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی
  • اهدای مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
  • اهدای ۲ دستگاه بیمارستانی پیشرفته به بیمارستان گراش
  • لباس و گردن بند «پروین» به موزه سینما اهدا شد
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • شبی برای پروین اعتصامی در موزه سینما
  • باحضور هنرمندان؛لباس ، پارتیتور و گردنبند «پروین» به موزه سینما اهدا شد