Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه یاسر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در این اردو حدود ۱۲۰۰۰ نفر دانش آموز و هنرآموز دختر و پسر حضور دارند که جمعا به مدت ۴۰ روز و در دو شیفت صبح و عصر در کلاس‌های مختلف از جمله سلاح شناسی و آموزش باز و بست، تیراندازی در سالن شبیه ساز جنگی، و آموزش‌های مربوط به جنگ نرم با محوریت استکبارستیزی و ولایتمداری شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پایان خاطرنشان کرد: در خلال اردو غرفه کتب فرهنگی با تخفیف ۲۰ الی ۳۰ درصد به دانش آموزان عرضه می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • ◄ استفاده ۸ هزار دانش آموز قروینی از اتوبوس رایگان در اردوی عملی آمادگی دفاعی