Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا- سخنگوي وزارت امور خارجه در واکنش به نتايج مذاکرات طرف هاي اصلي بحران يمن دراستکهلم ضمن استقبال از تفاهمات و توافقات صورت گرفته ميان طرفين با نظارت نماينده دبيرکل سازمان ملل متحد، گام هاي مثبت اعتماد ساز و توافقات اوليه حاصله را براي استمرار گفت وگوها اميدوارکننده خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا به نقل از اداره کل ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه،بهرام قاسمي توافق حاصله در خصوص شهر و بندرالحديده را بسيار مهم ارزيابي و خاطر نشان کرد: اين تفاهم نشان مي دهد گروه هاي يمني حاضر در گفت وگوها به دقت و درستي شرايط اسف بار مردم مظلوم يمن را درک کرده و براي جلوگيري از وخامت بيشتر اوضاع درآن کشور به دليل تشديد درگيري ها در اطراف الحديده استمرار وصول کمک هاي انساني را بر منافع گروهي خود ترجيح داده‌اند.
سخنگوي وزارت امور خارجه ابراز اميدواري کرد: بندر حديده و ساير بنادر و فرودگاه هاي يمن از جمله فرودگاه صنعا هر چه سريع تر براي دريافت کمک هاي انسان دوستانه و فعاليت هاي مدني به منظور کاهش رنج و آلام مردم يمن آماده سازي شوند.
وي همچنين افزود: اميدواريم تفاهم هاي حاصله در چارچوب و بازه زماني تعيين شده اجرايي و زمينه لازم را به منظور دور بعدي گفت وگوها در آينده نزديک براي رسيدن به توافق نهايي فراهم کند.
سخنگوي وزارت امور خارجه در پايان تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران در چارچوب رويکرد مسئولانه خود در قبال بحران هاي منطقه اي نقش سازنده اي در ترتيبات اجرايي گفت وگوهاي يمني - يمني در سوئد ايفا کرده و همچنان در راستاي طرح چهار ماده اي ارائه شده از سوي وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران راه حل نهايي بحران يمن را توقف جنگ و خونريزي و تداوم گفت وگوهاي يمني - يمني مي داند.
شبک**1708
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی