Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و انتقال مواد مخدر تلاش های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات خوبی هستیم.

وی با اشاره به کشف ۷.۳ تن انواع مخدر توسط پلیس استان بوشهر در سال جاری خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خود عرصه را بر سوداگران تنگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار واعظی با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر در استان بیان کرد: به دنبال نظارت‌های صورت گرفته بر فعالیت‌های سرکرده یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، وی و مرتبطین تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: این باند، محموله مواد مخدر را از یکی از شهرهای جنوبی استان هم‌جوار تهیه و قصد داشت از مسیر استان بوشهر به یکی دیگر از استان‌ها منتقل کند.

وی ادامه داد: خودرو حامل محموله مواد مخدر این باند، شب گذشته در جاده‌های مواصلاتی شهرستان تنگستان مورد شناسایی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تنگستان قرار گرفت.

سردار واعظی اظهار داشت: هنگامی که راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای پلیس به امید یافتن راه فرار به  مسیر خود ادامه می‌داد با شلیک چندین گلوله به لاستیک‌ها مجبور به توقف شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله راننده خودرو دستگیر و خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان منتقل شد و در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کد خبر 4484442

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک