Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@11:26:52 GMT

همه علیه استقلال هستند/ گناه هواداران چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۷۳۳

همه علیه استقلال هستند/ گناه هواداران چیست؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پژمان منتظری پس از تساوی بدون گل تیم استقلال برابر پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم. یک گل هم زدیم که متأسفانه اشتباه داوری باعث شد گل ما آفساید اعلام شود اما در مجموع بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و هواداران هم از ما رضایت کامل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار گفت: متأسفانه این روزها همه چیز علیه استقلال است و هیچکس نمی خواهد این تیم به موفقیت دست پیدا کند. مگر می شود یک گل صحیح را آفساید اعلام کنند. ما در چند بازی از داوری متضرر شدیم اما هیچکس به حرف ما گوش نمی دهد. یک تیم هر جور که دلش بخواهد بازی می کند، گل آفساید می زند داور قبول می کند و اتفاقات دیگر می افتد که به راحتی داور از آن چشم پوشی می کند اما ما امتیازات زیادی را به خاطر مشکلات داوری مقابل سپاهان، سایپا، پیکان و همین پدیده از دست دادیم.

 

منتظری تصریح کرد: از جان استقلال نمی دانیم چه می خواهند و چرا اجازه نمی دهند این تیم با آرامش به کارش ادامه دهد، از بالا تا پائین گرفته همه علیه استقلال هستند. گل های ما را قبول نمی کنند. از خطاهای خشن حریف چشم پوشی می کنند و انگار تمام هم و غم خود را به کار بسته اند تا استقلال نتواند موفق باشد.

 

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: از این وضعیت خسته شده ایم و نمی دانیم دردمان را به چه کسی بگویم چون کسی پاسخگو نیست. من قسم می خورم این هواداران گناه دارند. در سرما و گرما کنار تیم هستند، تشویق می کنند اما متأسفانه بر خورد با استقلال به گونه ای شده که انگار هیچ کس نمی خواهد این تیم موفقیتی کسب کند.

 

منتظری در پاسخ به این پرسش که گفته می شود همه برای یک تیم خاص زحمت می کشند تا آنها قهرمان شده و بقیه برای نایب قهرمانی بجنگند، گفت: من اسم تیم خاصی را نمی برم اما وقتی همه راجع به این موضوع صحبت می کنند مشخص است که یک اتفاق خاص افتاده و همه به دنبال قهرمانی یک تیم هستند. مگر می شود وقتی همه می بینند که گل صحیح است داور به سادگی از کنار آن می گذرد و گل درست ما را آفساید اعلام می کند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: درست است که ما در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتیم اما حالا که هفته به هفته بهتر می شویم و به پیروزی می رسیم یک عده به دنبال آن هستند که ترمز تیم استقلال را بکشند و اجازه پیروزی های بیشتر را به این تیم ندهند.

 

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با قدرت نیم فصل دوم را شروع خواهیم کرد و با حمایت همین هواداران به صدر جدول خواهیم رسید و به آنهایی که به دنبال این هستند تا استقلال را تضعیف کنند، اثبات خواهیم کرد که با هر شیوه ای که مقابل استقلال قرار گیرند، مقابله کرده و اجازه نمی دهیم بیش از این به تیم و هواداران توهین شده و دست به نابودی تیم بزنند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پدیده پژمان منتظری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!