Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@11:47:29 GMT

واکنش ایران به یاوه‌گویی نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۷۳۶

سخنگوی وزارت امور خارجه به تازه ترین یاوه سرایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی در واکنش به تازه ترین یاوه سرایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که انجام عملیات نظامی داخل مرزهای ایران را منتفی ندانست، گفت: گرچه رژیم فاسد و تجاوزگر صهیونیستی این مظهر اوهام، کینه و نفرت هرگز و هیچگاه جرات چنین اقدامی را نخواهد داشت، اما بیان چنین کلمات گستاخانه و شرم آوری از سر جهل یا هذیان توسط نخست وزیر رژیمی متجاوز، دانسته یا نادانسته تهدید یک کشور بزرگ و تاریخی به اقدامی نظامی تلقی می شود که قطعا در مجامع و نهادهای حقوقی و بین المللی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی ریشه و منشاء شکل گیری رژیم صهیونیستی را بر مبنای تجاوز و تهدید کشورهای منطقه خواند و افزود: در حالی که در دهه های گذشته این رژیم اصلی ترین عامل بر هم زدن ثبات و امنیت و منشاء انواع نزاع ها و جنگ و کشتار انسانها از هر قوم و ملیت و مذهبی در خاورمیانه بوده است به شکل خنده آوری و بی هیچ شرمی به دروغ برای ثبات منطقه ابراز نگرانی می کند.

قاسمی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی که در برابر ایستادگی و دفاع شرافتمندانه مردم و گروههای مقاومت در سراسر منطقه احساس عجز و ناتوانی می کند باید به خوبی دانسته باشد که جمهوری اسلامی ایران از چنان توانمندی دفاعی ـ نظامی و پشتوانه مردمی برخوردار است که تعبیر خواب های پریشان این کوته بینان کینه توز و جنگ طلب را چون همیشه ناممکن و آنان را از امکان بیان این یاوه گویی های بیمار گونه و مالیخولیایی پشیمان خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: ایران سرفراز و مقتدر با مردمانی خردورز و متکی به تاریخ و فرهنگی اصیل و با پیروی از تمامی تجارب تاریخی و با اعتقادی راسخ به تلاش برای مبارزه با تروریسم، تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه و ارتقای توسعه و رفاه، افکار و امیال شوم بدخواهان این ملت و سرزمین پایا و پویا را بی اثر خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست ایران نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند