Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه دولت مجوز واردات دام با ارز ۴۲۰۰ تومانی داده بهترین فرصت برای واردکنندگان دام در استان است که باید از این پتانسیل استفاده شود. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا نورا امشب در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با هدف بررسی وضعیت تامین,توزیع و نظارت کالاها در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت مجوز واردات دام با ارز 4200 را داده, بهترین فرصت برای واردکنندگان دام در استان است که باید از این پتانسیل استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پتانسیل ها و امکاناتی که در استان داریم، قیمت گوشت بسیار بالا است و با وجود کشتارگاه های متعدد و مراکز بسته بندی و همچنین همکاری گمرک باید دام پس از ورود, قرنطینه,کشتار و بسته بندی وارد بازار استان شود و از این میزان 15 درصد جهت مصرف استان و مابقی به سایر استان ها برای تنظیم بازار صادر شود و این خود بهترین فرصتی است که باید مردم استان از آن به نحو بهینه استفاده نمایند.

گوشت قرمز منجمد در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شوددلایل عرضه گوشت منجمد با کارت ملی اعلام شدسهمیه گوشت گرم استان لرستان افزایش یابد

وی با اشاره به این مطلب که استان توانایی تامین حداقل 50 هزار تن گوشت برای تنظیم بازار را دارد، افزود: ارز 4200 تومانی که دولت برای وارد کردن دام تعیین کرده، فرصت مناسبی جهت اشتغال در استان است که در پی آن واحدهای کشتارگاهی و بسته‌بندی نیز می‌توانند با ظرفیت بیشتری فعالیت کنند.

نورا همچنین در این جلسه مصوب نمود: بایستی در خصوص تخصیص نهاده‌های دامی جهت حمایت از دامداران به دلیل اهمیت موضوع پیگیری های لازم صورت پذیرد.

این مقام مسئول همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و افزایش تقاضای مردم برای میوه تصریح کرد: سازمان تعاون روستایی استان موظف است به قید فوریت در خصوص تامین میوه شب عید شهروندان(سیب و پرتقال) اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن اشاره به این مطلب که بیشترین نارضایتی ها در مورد حمل آرد به شهرستان ها است، اظهار داشت: بخشی از مدیریت حمل آرد با توجه به توان فرمانداریها به شهرستانها واگذار گردد تا از توان خودروهای آن شهرستان استفاده شود.

وی همچنین تصریح کرد: درحال حاضر حمل و نقل جاده ای روان است و روزانه مقدار قابل توجهی گندم از طریق ریل و جاده وارد سیلوهای ذخیره سازی استان می‌شود.

علیرضا نورا ضمن تاکید به دستگاه‌های متولی تنظیم بازار جهت نظارت ویژه در راستای رفاه حال شهروندان بیان داشت: باید کمبودهای بازار بررسی و اعلام شود و در جهت رفع آن و رفاه حال مردم برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ش

R7843/P1377/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند