Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:15:57 GMT

احزاب و تشکل ها با خلاء قانوني مواجهند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۷۹۲

احزاب و تشکل ها با خلاء قانوني مواجهند

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي گفت: احزاب و تشکل ها در کشور با خلاءهاي قانوني مواجهند که مي توان با تکيه بر ظرفيت هاي مردمي بخشي از اين ضعف ها را رفع کرد.

به گزارش ايرنا، علي وقفچي شامگاه پنجشنبه در آيين گشايش نخستين مجموعه همياران سبز زنجان افزود: خوشبختانه در جديدترين انتخاباتي که در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، فراکسيوني با عنوان ` احزاب و تشکل ها `تشکيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين در حالي است که ملت ايران در شرايط خاص کشور همانند جنگ هشت ساله با وجود مشکلات متعدد آنها را مديريت کردند و در واقع کمک حال دولت بودند.
اين نماينده مجلس ادامه داد: در اين راستا و شرايط کنوني کشور مديريت بهينه مردم در حوزه هاي مختلف علاوه بر ياري رساندن به دولت مشکلات را به حداقل کاهش مي دهد.
وقفچي افزود: اگر دولت در ارتباط با موضوع تشکل ها و سازمان هاي مردم نهاد فقط نقش نظارتي داشته باشد اين امر نتايج بهتري خواهد داشت.
دبير انجمن همياران طبيعت زنجان نيز در اين مراسم گفت: 21 آذر به عنوان روزجهاني کوهستان نامگذاري شده و بر اين مبنا طرح جنگلانه با کاشت بذر با هدف ترويج و اضافه کردن پوشش گياهي در منطقه گاوازنگ اجرا شد.
فرشته وطي دوست افزود: هم اکنون استان در معرض بيابان زايي قرار دارد و با کارهاي انجام گرفته فضايي براي فعاليت فعالان زيست محيط در زنجان فراهم شده است.
وي بيان کرد: همياران طبيعت زنجان بزرگترين تشکل زيست محيطي استان محسوب مي شوند که در زمان حاضر پنج هزار عضو دارد.
وطن دوست خاطرنشان کرد: هم اکنون انجمن هاي مختلف همياران طبيعت سبز زنجان برنامه هاي متعددي با عنوان هاي سه شنبه هاي بدون خودرو و تفکيک زباله از مبدا و ديگر برنامه ها را اجرا مي کند.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استاندار در این همایش گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پاسخی به حمله و تجاوز دشمن بود.

دکتر علی‌محمد زنگانه با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: من از همه احزاب که نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از این عملیات غرورآفرین تلاش کردند سپاسگزارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد