Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@19:20:32 GMT

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۷۹۸

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهدا می‌شود

رکنا: عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از اهدای تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اسطوره فوتبال ایران خبر داد.

شهاب تجری اظهار کرد: این تندیس به واسطه فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه یکسال اخیر علی دایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به او اهدا خواهد شد.

وی بابیان اینکه مراسم اهدای این تندیس 30 آذر در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، این شخصیت مطرح ملی در مراسم اهداتندیس حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال علاوه بر یک شخصیت ملی، به یک نهاد استانی نیز این تندیس اهدا خواهد شد، گفت: در این مراسم تندیس مهر حقوق بشر محلی را به جمعیت امام علی (ع) اهدامی‌کنیم.

وی یادآورشد: کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از سال 91 تاکنون هرساله مراسم اهدای تندیس مهر حقوق بشر را با اهدای این تندیس به یکی شخصیت‌های ملی که فعالیت‌های بشردوستانه قابل توجهی داشته‌اند، برگزار کرده است.

تجری افزود: از جمله شخصیت هایی که تاکنون این تندیس به آنها اهدا شده می توان به پرویز پرستویی، شهرام ناظری، دکتر جمشید ممتاز - استاد برجسته جهانی حقوق- و کلانتر هرمزی - متخصص زیبایی که تیمش در شهرهای مختلف ایران جراحی رایگان زیبایی افراد نیازمند را انجام می‌دهند- اشاره کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز تندیس مهر حقوق بشر به "مردم ایران" اهدا شد که این تندیس اکنون در موزه صلح ایران نگهداری می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس بوفه دار یکی از سینماهای تهران را گروگان گرفتند شی غول پیکر و سرگردان در اتوبان / همه وحشت زده شدند +فیلم آتش زدن جسد شریک مالی به خاطر پول آب و برق+ عکس جزییات افزایش حقوق کارگران از زبان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زلزله زیبایی حقوق بشر علی دایی دادگستری کانون استان کرمانشاه عکس زن زندگی مرد صبح جوان فیلم مادر پلیس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا

علی دایی اسطوره فوتبال ایران برای تعطیلات عید به آمریکا سفر کرد و تصاویری از او در کنار بهشاد یاورزاده و نعیم سعداوی بازیکنان سابق تیم ملی منتشر شد. حالا تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد اسطوره فوتبال ایران با شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی دیدار کرده و در یک مهمانی حضور داشته است. 

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • اجتماع کرمانشاهیان در حمایت از سیلی ایران به رژیم صهیونیستی
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس