Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تخریب منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر را صادر کرد.

 بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد که منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر ظرف 48 ساعت آینده تخریب شود.

نتانیاهو همچنین دستور بازداشت گسترده اعضای جنبش حماس در کرانه باختری اشغالی و همچنین محاصره کامل رام الله و البیره در کرانه باختری را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو قصد دارد هزاران واحد مسکونی را در کرانه باختری احداث و شهرک صهیونیست نشین عوفرا را توسعه دهد.

سه نظامی رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه در عملیات جوانان فلسطینی در یک دو راهی بین دو شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری کشته شده و دو نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز اشرف نعالوه و صالح عمر البرغوثی را در دو عملیات نظامی در اردوگاه فلسطینی عسکر در شهر نابلس و در رام الله در کرانه باختری ترور Assassination کردند.

نیروهای اشغالگر نعالوه را مسئول تیراندازی هفتم اکتبر گذشته در داخل منطقه صنعتی برکان در شهرک صهیونیست نشین آریل در شمال کرانه باختری می دانستند که به کشته شدن دو شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنها منجر شد.

نیروهای اشغالگر همچنین به سمت خودروی البرغوثی و دو همراه او در شهر رام الله تیراندازی کرده و سپس آنها را بازداشت کردند. این نیروها سپس شهادت البرغوثی را اعلام کردند. صهیونیست ها البرغوثی را مجری عملیات عوفرا می دانستند که به زخمی شدن یازده صهیونیست انجامید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس لحظه سخت و ناراحت کننده ترک اعتیاد دختر 4 ساله / مادر خراسانی دردناک گفت ! بوفه دار یکی از سینماهای تهران را گروگان گرفتند جزییات افزایش حقوق کارگران از زبان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شی غول پیکر و سرگردان در اتوبان / همه وحشت زده شدند +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترور Assassination نخست وزیر رژیم صهیونیستی منازل تخریب عملیات نتانیاهو عکس زن زندگی مرد صبح جوان فیلم مادر پلیس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که حملات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در غزه وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار شهید و بیش از ۷۷ هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک هستند، بر جای گذاشته و حملات خشونت‌آمیزش به نوار غزه ادامه دارد، یورش‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری هم شدت یافته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش بامداد یکشنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، اردوگاه‌های البریج و المغازی در مرکز غزه و جنوب محله الزیتون در شرق غزه، دیرالبلح و محله السلام در شرق رفح واقع در جنوب این منطقه را بمباران کردند.

در کرانه باختری هم، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی هم به شهرک بیت امر در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

همچنین، گزارش‌های خبری حاکیست که جوانان فلسطینی شنبه شب با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک بیت فوریک در شرق نابلس درگیر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

کد خبر 6096737

دیگر خبرها

  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست