Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعداز ظهر پنجشنبه بیست و هفتمین مرحله اجرای طرح فرهنگ سازی در زمینه ترافیک در سطح روستاهای استان گیلان در روستای قاسم آباد علیا چابکسر شهرستان رودسر برگزار شد.

رئیس پلیس راه گیلان درحاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر از کشته شدن ۶۶۷ نفر در سال گذشته طی حوادث جاده ای در این استان خبر داد و اظهارکرد: متاسفانه این آمار زیاد و نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری ۸ هزار نفر براثر تصادف در جاده‌های استان مصدوم شدند، افزود: عابران پیاده و موتورسیکلت سواران مهم‌ترین نقش در تصادفات استان گیلان را دارند.

وی با اشاره به اینکه گیلان بعد از فارس در سال گذشته از نظر تلفات موتورسیکلت سواران در رتبه دوم کشورقرار دارد، ادامه داد: در سال گذشته ۱۹۸ موتورسیکلت سوار جان خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: گیلان از نظر کشته شدگان عابران پیاده نیز سال گذشته رتبه اول کشور را داشته که جای تاسف دارد.

وی به برخی برنامه های آموزشی و اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران و عابران پیاده اشاره کرد و گفت: تاکنون بیست و هفت دوره آموزشی و فرهنگ سازی در سطح استان گیلان برگزار شده که بیش ۱۲ هزار موتورسوار از این آموزش‌ها بهره‌مند و یک هزار و ۶۰۰ کلاه ایمنی به صورت رایگان توزیع شده است.

کد خبر 4484444

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه گیلان حسین محمد پور رودسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس
  • توقیف موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس
  • برگزاری کمیسیون آموزش ارتقای ایمنی اداره کل راه آهن اصفهان
  • خدمات سئو ارزان
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • تردد در محورهای گیلان روان و شلوغ است/ فوت ۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته