Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد بیمه رازی با برتری مقابل ستارگان ساری راهی دیدار فینال جام باشگاه های جهان شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بابل، در ادامه رقابت های پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که به میزبانی بابل در حال برگزاری است، تیم بیمه رازی بابل و ستارگان ساری در میان تشویق هواداران خود در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی در گروه A برابر هم به میدان رفتند که این دیدار حساس با برتری 9 بر یک تیم بیمه رازی به اتمام رسید که این تیم به فینال این رقابت ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل|غافلگیری تماشاگران از بلیت‌فروشی‌/تماشای ‌رایگان لغو شد+عکسکشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل| تجلیل از امامعلی حبیبی/‌‌تمبر پنجمین دوره ‌رونمایی شدکشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل|نیروی انتظامی مانع ‌ورود بنی‌تمیم به سالن شد

در جریان این دیدار و در 10 وزن برگزار شده، رضا اطری نخستین برد بیمه رازی را با شکست یازده بر صفر امیر پرسته بدست آورد و سپس بهنام احسان پور دارنده مدال طلای آسیا و جوانان جهان در دیداری زیبا که همراه با حاشیه و درگیری بود برابر مهران شیخی از ستارگان ساری 7 بر 2 پیروز شد و در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری آزادکار با سابقه تیم ملی که مدال طلای آسیا را در کارنامه خود دارد برابر فرزاد عموزاد از ستارگان ساری در یک کشتی سخت 3 بر 2 پیروز شد تا ستارگان ساری در مجموع 3 بر صفر عقب بیفتد اما این پایان کار نبود و در وزن 70 کیلوگرم قربان علی یف دارنده مدال طلای جهان از روسیه قاطعانه و با نتیجه 12 بر یک مقابل فرهاد نوری از ستارگان ساری به برتری رسید و در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی 5 بر 3 حسین الیاسی را شکست داد و احمد گاژی ماگومدوف  از روسیه به سختی با نتیجه 3 بر 2 بهمن تیموری از ستارگان ساری را شکست داد تا تیم بیمه رازی در مجموع 6 بر صفر پیش بیفتد و فینالیست شود اما در ادامه این دیدار که دیگر تشریفاتی شده بود، در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی قاطعانه و با نتیجه 12 بر 2 علی موجرلو از ستارگان ساری را شکست داد اما در وزن 92 کیلوگرم نیز محمد جواد ابراهیمی در برابر ارشک محبی 8 بر 2 پیروز شد و در وزن 97 کیلوگرم، حامد طالبی زرین کمر نهمین برد بیمه رازی را رقم زد و 7 بر یک امیر محمدی را شکست داد اما تنها برد تیم ستارگان ساری در وزن 125 کیلوگرم رقم خورد که کادر فنی بیمه رازی تشخیص دادند که عباس فروتن مقابل یدالله محبی از تیم ستارگان به میدان نرود تا فردا بتواند بدون خستگی در فینال به مصاف حریفان برود.

در گروه دیگر نیز تیم های هند، ترکیه، گرجستان و قرقیزستان برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان دیدارهای گروهی، ترکیه موفق شد با کسب 3 پیروزی به عنوان سرگروه راهی فینال شود و فردا از ساعت 14 به مصاف تیم بیمه رازی میزبان خواهد رفت و دیدار رده بندی نیز پیش از فینال بین ستارگان ساری و گرجستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت با انجام دو فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد‌های بندپی غربی و شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی در مورخه ششم فروردین ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • ارائه ۱۲غرفه رایگان صنایع دستی به صنعتگران بابلی در ایام نوروز
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل