Web Analytics Made Easy - Statcounter

از چند روز گذشته، انتشار متنی در گروه‌های تلگرامی رامسر از سوی جریانی جنجال آفرین مبنی بر عزل امام جمعه رامسر، باعث به وجود آمدن پرسش‌های زیادی در بین مردم علی الخصوص جامعه متدینین گشت.به گزارش بلاغ، ادعایی که پس از گذشت چند روز، امروز توسط امام جمعه رامسر تکذیب شد اما بار دیگر سبب شد تا چهره واقعی افرادی که حاضرند برای رسیدن به اهداف سهم خواهانه خود به هر عمل خلاف اخلاقی دست بزنند بر همگان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افرادی که خود را داعیه‌دار انقلابی‌گری در رامسر می‌دانند اما با زد و بندهای گسترده با جریانات منفعت‌طلب و ورود به بازی‌های باندی و پشت پرده، در حال ضربه زدن به خط اصیل انقلابی‌گری در رامسر هستند.

اشخاصی که با ظاهری حزب اللهی، در صف اول برگزاری کنسرت‌های بزرگ حضور دارند و جالب‌تر آنکه جزو گردانندگان آن محسوب می‌شوند.

این افراد با زد و بندهای گسترده در زمان تصدی خود در برخی مجموعه‌ها، چهره‌ی انقلابیون را مخدوش و هزینه‌های آبرویی زیادی را متوجه نهادهای انقلابی کرده‌اند.

حال چگونه است که این جریان  مسئله دار و البته تمامیت خواه، داعیه‌دار انقلابی گری و دغدغه مندی برای شهرستان شده است؟

باید گفت اگر جریانی بخواهد با رویکرد عدالت خواهانه، مطالبه‌ی فرامین رهبری معظم انقلاب و وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل را در رامسر انجام دهد، به طور قطع و یقین خارج از دایره افراد مسئله‌دارِ مورد اشاره می‌باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!