Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:35:43 GMT

132 میلیارد و 250 میلیون ریال به عشایر پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۰۲۸

132 میلیارد و 250 میلیون ریال به عشایر پرداخت می شود

اردبیل-ایرنا- مدیر کل امور عشایری استان اردبیل گفت: 132میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات بانکی با هدف حمایت از تولیدات بخش دامپروری به عشایر اختصاص یافته که با همکاری بانک کشاورزی استان نسبت به پرداخت آن اقدام می گردد.

معرفت آذری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای تامین نهاده های دامی و اجرای طرح زنجیره گوشت و ارتقاء راندمان تولیدات دامپروری به عشایر پرداخت می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: زندگی عشایری یک زندگی سراسر تلاش است و هر چادر عشایری یک کارگاه تولیدی محسوب شده و حمایت از این قشر زحمتکش ضروری است.
مدیر کل امور عشایری استان اردبیل از ایجاد نمایندگی در شهرستانهای سرعین و کوثر خبر داد و گفت: طبق پیگیری های انجام شده با ایجاد نمایندگی در این شهرستان ها موافقت گردیده و پس از ابلاغ ، این نمایندگی ها با هدف ارایه خدمات بهتر به عشایر ایجاد خواهد شد.
آذری افزود: عشایر بیشتری در شهرستان سرعین و کوثر مستقر است و از همین رو ارائه خدمات به آنها با افتتاح این مراکز سهولت و سرعت بیشتری پیدا می کند.
عشایر استان اردبیل از 2 ایل شاهسون با 93.4 درصد جمعیت و قره ‌داغ با 1.5 درصد جمعیت و 2 طایفه مستقل شاطرانلو با 3.8 درصد جمعیت و فولادلو با 1.3 درصد جمعیت در قالب 15 هزار خانوار و بیش از 80 هزار نفر جمعیت تشکیل شده است.
عشایر استان اردبیل در 572 قشلاق، 7 زیست بوم، 51 سامانه، یک هزارو 527 هزار اوبا زندگی می‌کنند و در مجموع 45 طایفه را تشکیل می دهند.
6 درصد جمعیت استان و 5/6 درصد جمعیت عشایری کشورمان را عشایراردبیل تشکیل می‌دهند.
7110/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عشاير اردبيل تسهيلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان