Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین تصویر از پشت صحنه سریال جدید مهران مدیری که در همکاری با پیمان قاسمخانی ساخته می‌شود، منتشر شد.

«هیولا» عنوان سریال جدید مهران مدیری است که در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

چند روز پیش مهران مدیری در اینستاگرام خود خبری را منتشر کرده بود که در آن ضمن اشاره به همکاری  با پیمان قاسمی گفته بود که هیولا یک کمد اجتماعی فوق العاده است ، هیولا می تواند یک شاهکار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این سریال فرهاد اصلانی، خودم، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت. تصویر زیر از پشت صحنه این سریال با حضور مهران مدیری و میرطاهر مظلومی است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هیولا مهران مدیری پیمان قاسم خانی کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از رئال مادرید میزبانی کرد و در یک بازی طولانی در ضربات پنالتی شکست خورد تا از صعود به نیمه نهایی بازبماند.

در گزارش ورزش سه آمده است: سیتی از ابتدا روی جریان بازی تسلط داشت و مالکیت توپ را در اختیار گرفت تا ایده‌های تاکتیکی اش را به حریف دیکته کند که در این امر در دقایق ابتدایی موفق بود. دقیقه 8 کوین دی‌بروینه اولین موقعیت خطرناک روی دروازه رئال ایجاد که ارسال خطرناک او توسط آندری لونین دفع شد.

اولین موقعیت خطرناک رئال روی دروازه سیتی توسط کاماوینگا شکل گرفت که با شوت از راه دور دروازه را تهدید کرد اما ادرسون موفق شد به خوبی آن را مهار کند. رئال برخلاف جریان این بازی موفق شد در دقیقه 12 به گل برسد. رودریگو که در دقیقه 14 بازی رفت گلزنی کرده بود در این بازی هم دروازه حریف را باز کرد.

حمله رئالی‌ها از سمت چپ خط دفاعی سیتی با پاس رو به جلوی فده والورده آغاز شد و توپ به وینیسیوس جونیور رسید. ستاره برزیلی با نگاهی به نزدیکی دروازه رودریگو را دید که با ارسال کوتاه او را صاحب توپ کرد. اولین ضربه رودریگو توسط ادرسون مهار شد و او روی ریباند موفق شد دروازه هموطن برزیلی‌اش را باز کند.

بعد از این گل سیتی دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و ضربه سر هالند در دقیقه 17 با فاصله به بیرون رفت. هالند در دقیقه 19 موفق شد تیرک دروازه رئال را به صدا درآورد که ریباند آن به برناردو سیلوا برخورد کرد و به بیرون رفت.

وینیسیوس که در دقیقه 24 به محوطه جریمه نزدیک شده بود، والورده را صاحب موقعیت کرد اما شوت خطرناک او با تکل بلند یوشکو گواردیول دفع شد. لونین که شب سختی را در ورزشگاه اتحاد پشت سر می‌گذاشت در دقیقه 27 ابتدا ضربه هالند را دفع کرد و سپس کمتر از یک دقیقه بعد شوت گریلیش را مهار کرد.

دنی کارواخال روی تکل بلند موفق شد ضربه خطرناک گریلیش را مهار کرد و در دقیقه 32 یک ضربه کرنر به سود سیتی اعلام شود. گریلیش در دقیقه 36 موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی داشت که ضربه محکم او به تور سمت راست دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

رئال اگرچه نیمه اول را با برد به پایان رساند اما تا پایان تخت فشار حملات سیتی بود و در دقیقه 45 سیتی یک فرصت خطرناک داشت که ضربه فیل فودن از بالای دروازه به بیرون رفت.

رئال که در این بازی فاصله زیادی با رئال در بازی رفت داشت در نیمه دوم هم تخت فشار سیتی بازی را آغاز کرد. لونین با واکنش مناسب ضربه والی گریلیش را در دقیقه 46 مهار کرد تا دروازه‌ش را نجات دهد.

در دقیقه 51 پس از اینکه دی‌بروینه توپ را از کنار دستان لونین عبور داد توپ به سمت دروازه خالی در حرکت بود که ناچو موفق شد با وجود فشار هالند این توپ را به بیرون بفرستد و یک کرنر به سود سیتی اعلام شود. در دقیقه 55 هم کاماوینگا موفق شد ضربه هالند را از نزدیکی دروازه دور کند.

بازی اکثرا با حملات سیتی همراه بود که تلاش زیادی برای گل تساوی داشتند و در مقابل رئال سعی می‌کرد مانع از رسیدن ضربات پایانی به سمت چارچوب دروازه شود. در دقیقه 71 رئال که از نیمه خودش خارج شده بود روی ارسال خطرناک والورده فرصت گلزنی داشت که پیش از اثرگذاری وینیسیوس روی آن، ادرسون از دروازه خارج شد و توپ را در اختیار گرفت.

سیتی که بعد از ورود جرمی دوکو از دقیقه 72 تمرکزش طراحی حملات از سمت راست خط دفاعی رئال بود، موفق شد دقیقه 76 از این طریق به گل برسد. بعد از ارسال دوکو به محوطه جریمه، آنتونیو رودیگر با دفع ناقص توپ را مقابل دی‌بروینه رها کرد که ضربه او به زیر طاق دروازه چسبید و سیتی به گل تساوی رسید.

اگر واکنش لونین در دقیقه 78 نبود ضربه فنی دی‌بروینه از بالای دستان این دروازه‌بان عبور می‌کرد و به داخل دروازه رئال می‌رفت. ستاره بلژیکی سیتی در دقیقه 82 روی پاس مانوئل آکانجی فرصت خوبی برای گل دومش داشت که ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی بین دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول بدون اتفاق خاصی دنبال شد تا در نهایت به دلیل تساوی بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. فیل فودن در دقیقه 99 شانس خوبی برای گلزنی روی ارسال برناردو سیلوا داشت که ضربه او به پای دیگرش برخورد کرد و به آرامی در دستان لونین قرار گرفت.

بازی بیشتر در کنترل سیتی بود که رئال در آخرین لحظات وقت اضافه اول فرصت خوبی به دست آورد اما با ضربه بی‌دقت رودیگر در فاصله یکقدمی با چارچوب از کنار دروازه به به بیرون رفت.

ترکیب منچسترسیتی
ادرسون، کایل واکر، روبن دیاز، جوسکو گواردیول، رودری، مانوئل آکانجی، برناردو سیلوا، کوین دی بروین، فیل فودن، جک گریلیش، ارلینگ هالند.

ترکیب رئال مادرید
اندری لونین، دنی کارواخال، ناچو، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، ادواردو کاماوینگا، فده والورده، تونی کروس، جود بلینگام، رودریگو و وینیسیوس.

شرح گل‌ها:
منچسترسیتی ۰-۱ رئال مادرید (رودریگو دقیقه ۱۱): پاس‌کاری و بازی منظم رئالی‌ها با یک کار تیمی همراه بود و پس از اینکه وینیسوس توپ را به رودریگو رساند، این بازیکن در دو مرحله دروازه ادرسون را باز کرد تا باز هم مقابل این تیم گلزنی کرده باشد.

منچسترسیتی ۱-۱ رئال مادرید (کوین دی بروینه دقیقه ۷۶): حرکت و نفوذ دوکو از سمت چپ با دخالت رودریگر همراه شد اما توپ مقابل پای دیبروینه کاشته شد و این بازیکن به سادگی کار را به تساوی کشاند.

لحظات حساس:
*دقیقه ۱۶: ضربه سر هالند اولین موقعیت خطرناک سیتیزن‌ها بود اما این موقعیت چندان دروازه رئال مادرید را به خطر نینداخت.
*دقیقه 17: این‌بار پاس دیبروینه با دخالت لونین قطع شد و توپ به جای هالند به سیلوا رسید اما تیرک دروازه مانع از تغییر نتیجه شد.

*در دقیقه بیست و هفتم شاهد فعالیت‌های تهاجمی بی‌پایان بازیکنان تیم میزبان بودیم اما باز هم عدم دقت در زدن ضربات آخر باعث شد تا بازی یک بر صفر دنبال شود.
*دقیقه 36: فرار تند و تیز جک گریلیش با ضربه پای چپ این بازیکن همراه شد اما بخت و اقبال نتوانست او را در انتخاب زاویه مخالف یاری کند.
*در دقیقه ۴۸ شوت والی تماشایی جک گریلیش توسط آندری لونین برگشت داده شد.
*در دقیقه ۵۱ ناچو با یک قطع توپ بد نزدیک بود گل به‌خودی بزند که خودش جبران کرد و توپ را در آستانه ورود به دروازه دور کرد.
* در این دقایق دو تیم اغلب با درگیری در میانه زمین برای تهاجم به یکدیگر فشار می‌آوردند اما تا اینجا شاهد اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نبودیم.
*در دقیقه ۸۰ پاس کات‌بک دوکو، دی بروینه را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد، اما شوت ستاره خط هافبک سیتیزن‌ها از بالای دروازه به بیرون رفت.
*باز هم دوکو در دقیقه ۹۴ نفوذ کرد ولی مدافع رئال مادرید یعنی فرلاند مندی خوش شانس بود که توپ از زیر پایش عبور نکرد تا به دیبروینه برسد.
*بازی بسیار خطرناک دنبال می‌شود و رئال مادرید در شرایطی که تعداد پاس‌هایش به عدد ۴ نمی‌رسد، مشغول دفاع کردن است.
*این بار رودیگر مدافع پیش‌تاخته رئال مادرید سعی داشت بتواند اشتباهش را جبران کند اما این مدافع آلمانی در زدن ضربه آخر بدشانس بود و شوت خطرناک و سرکشش از کنار دروازه به بیرون رفت.
*موقعیت‌ها یکی پس از دیگری گذشتند و دو تیم در دقایق اوقات اضافه تمام تمرکز خود را بر حفظ نتیجه گذاشتند. حالا باید آماده دوئل پنالتی‌ها باشیم‌!

ضربات پنالتی:
* اولین ضربه پنالتی توسط آلوارز زده شد و این آرژانتینی لونین را فریب داد.
* لوکا مودریچ پنالتی خودش را به شکل خوبی نزد و ادرسون جهت این توپ را تشخیص داد.
* برناردو سیلوا هم پنالتی خودش را خراب کرد.
* این بار بلینگهام پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی پنالتی‌ها را مساوی کرد.
* کواچیچ هم پنالتی خودش را با پای راست زد اما لونین دستش را خواند و آن را مهار کرد.
* واسکز با فریب دادن ادرسون گوشه دروازه را برای گل کردن توپش انتخاب کرد.
* فودن پشت توپ ایستاد و با گذر دادن توپ از خط سفید رنگ دروازه مادرید شرایط را بهتر کرد.
* ناچو با گل کردن پنالتی خود سیتیزن ها را به لب پرتگاه برد.
* ادرسون دروازه‌بان منچسترسیتی همتای خودش را مغلوب کرد و پنالتی را گل کرد.
* رودیگر پنالتی را گل کرد تا تمام معادلات این دیدار حل شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896575

دیگر خبرها

  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری