Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در نتایج انفرادی و در وزن منفی 48 کیلوگرم شبنم نیک نژاد (کهکیلویه) اول، شیلان هاجری (کردستان) دوم شدند و مهسا عنایتی(اصفهان) و راضیه شریفی(بوشهر) به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.
در وزن منفی 51 کیلوگرم زهرا فریور(اردبیل) اول، آتوسا جعفری(کردستان) دوم و رها مولایی(آذربایجان غربی) و ساحره گراونویان(اصفهان) به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن منهای 54 کیلوگرم رویا مولابیگی(ایلام) اول و زهرا اصانلو(البرز) دوم شدند. در همین وزن رویا منصوری(آذربایجان غربی) و نگار آقایی(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منهای 58 کیلوگرم نیز بهاره ندرخانلو(البرز) اول، سعیده محمدی(کهکیلویه و بویراحمد) دوم و شیوا کریمی(اصفهان) و رویا آموختن(قزوین) مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 62 کیلوگرم زهرا علیزاده(آذربایجان شرقی) اول، مهری محمدی(اردبیل) دوم و سیده زهرا مرادی(فارس) و معصومه مندمی(کردستان) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 66 کیلوگرم مهدیه هاشمی(تهران الف) اول، زهرا بیات(تهران ب) دوم شدند. در همین وزن شیلان مولایی(کردستان) و زهره خسروانیان(فارس) به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی 71 کیلوگرم الهام میرسلیمی(البرز) اول، شادی کردی(کردستان ب) دوم و لیلا اسدی(زنجان) و زهرا هادی(اردبیل) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 76 پریناز امجدیان(تهران) اول، هانیه همراهی(کرمان) دوم شدند و آرزو سقایی(اصفهان) و مونا شیخ الاسلام(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن منفی 81 کیلوگرم ملیکا کُرد(البرز) اول، زهرا کریمی(اصفهان) و الهام عبدی(اردبیل) و نگین خسروی(کردستان ب) به صورت مشترک سوم شدند.
6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اصفهان زهره شادی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در این دوره از رقابتها،13 ورزشکار از سراسر کشور در بخش دبل باهم به رقابت خواهند پرداخت.
مراغه، زنجان، اراک، زنجان، گیلان ، کرمانشاه، سنندج، همدان، کرمانشاه، خوزستان از جمله تیم های شرکت کننده در این رقابت خواهد بود.
لیگ سپک تاکرا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در پایان باشگاههای برتر معرفی خواهند شد.
این مسابقات تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد.
رقابت های قهرمانی سپک‌تاکرا جهان خردادماه امسال به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که در آن به‌جای دست از پا برای ضربه زدن و گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور