Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد‌ها صهیونیست در قدس اشغالی در اعتراض به اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی زدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید اوضاع امنیتی در کرانه باختری فلسطین اشغالی از شهر قدس اشغالی خبر می‌رسد که صهیونیست‌ها دست به تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه (۲۲ آذر) گزارش دادند که از ساعتی پیش شماری از صهیونیست‌ها در شهر قدس اشغالی به نشانه اعتراض به اوضاع بد امنیتی در کرانه باختری تظاهرات کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین شمار معترضان به اقدامات کابینه نتانیاهو را صد‌ها نفر اعلام کرده است.

از شهر‌های کرانه باختری به ویژه رام الله نیز خبر می‌رسد که جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده و طی ان درگیری بیش از ۷۰ فلسطین زخمی شده‌اند. شبکه قدس فلسطین گزارش داد که یک نظامی صهیونیست در شمال رام الله زخمی شده است.

اوضاع امنیتی در کرانه باختری به شدت متشنج و شکننده است به گونه‌ای که هر لحظه به تعداد معترضان و درگیری‌ها در منطقه افزوده می‌شود.

در برخی شهر و روستاها، فلسطینیان و صهیونیست‌های شهرک‌نشین با یکدیگر درگیر شده و به سمت خودرو‌ها یکدیگر سنگ و آجر پرتاب کرده‌اند.

تشدید اوضاع امنیتی در کرانه باختری به دنبال انجام دو عملیات استشهادی در رام الله اتفاق افتاد. امروز پنجشنبه دو شهروند فلسطین طی یک عملیاتی با سلاح گرم سه تن از نظامیان رژیم صهیونیستی را کشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی فلسطین اشغالی رژیم اشغالگر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری