Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه گفت: دشمنان اخیرا با تحریم اقتصادی ما را تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند. آفتاب‌‌نیوز : بیست ودومین یادواره ۱۲۰ شهید شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم ومسئولین شهرستان انار وهمچنین سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسنی سعدی مدیر کل بنیاد شهید استان در امام زاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء وخانواده معزز انان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت (ع) نمودند.
وی افزود: امروزه عزت وعظمت وامنیت واقتدار ما مدیون خون پاک شهیدان است وما باید از شهیدان درس والگو بگیریم.
حجت الاسلام منتظری گفت: شهدا ما با مدیریت جهادی توانستند پیروز شوند وما هم باید رهرو راه شهدا و  ولایت باشیم.
در ادامه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها وفداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که بصورت عینی  دوران ۸ سال دفاع مقدس را درک نکرده اند یاد آوری کنیم.
وی گفت: چهل سال است که دشمنان ما انقلاب اسلامی را به جنگ ودرگیری قومی وایجاد ناامنی مرزی واخیرا تحریم اقتصادی تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند ومقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.
این مراسم با مداحی وسینه زنی همراه بود و درحاشیه این مراسم نمایشگاهی از جنگ وجبهه با عنوان از خاک تا افلاک برپا شده بود.
درپایان قبور مطهر شهدا عطر افشانی شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه تحریم سردار رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد
امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.
حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.
سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.
رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.
ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد