Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – هزاران شهرک نشین پنجشنبه شب در اعتراض به وضعیت بد امنیتی در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، صهیونیست ها با در دست داشتن پلاکاردهایی به خاطر وضعیت بد امنیتی به نتانیاهو اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش، در یکی از پلاکاردهایی که تظاهرات کنندگان در دست داشتند، نوشته شده است: «آقای نتانیاهو امنیتی که به ما وعده دادی کجا است؟»
منابع صهیونیستی ظهر پنجشنبه گزارش دادند که در جدیدترین عملیات مقاومتی که در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که فردی مسلح از خودروی خود پیاده شده و شروع به تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست ‌و شهرک‌نشینان کرده است.
در جریان این تیراندازی سه نظامی صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.
در پی این عملیات، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تخریب منزل عاملان این عملیات را داد.
نتانیاهو از ارتش و نیروهای امنیتی نیز خواسته است تا شهر البیره را محاصره کرده و راه های ارتباطی در کرانه باختری را با ایجاد پست های ایست و بازرسی به شدت کنترل کنند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته سه جوان فلسطینی «اشرف نعالوه»،«صالح البرغوثی» و «جمال المطیر» را درحالی که آنها را مجریان عملیات های مقاومتی اعلام کردند، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
گروه های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که خون جوانان فلسطینی به هدر نخواهد رفت.
در همین راستا جهاد اسلامی این عملیات را تبریک و اعلام کرد که ما اطمینان داریم دشمن صهیونیستی درهم شکسته خواهد شد.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی بنیامین نتانیاهو شهرک نشینان تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو