Web Analytics Made Easy - Statcounter

صطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: شاهین رشه ورزشکار شایسته مهابادی در مسابقات پرس سینه open قهرمانی دانشجویان کشور به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی اراک برگزار شد.

مصطفی پور ادامه داد: این مسابقات براساس قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ و در اوزان هشت‌گانه (۱۲۰+،۱۲۰، ۱۰۵، ۹۳، ۸۳، ۷۴، ۶۶، ۵۹) کیلوگرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه

مسابقات پرس سینه قهرمانی دانشجویان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان خوزستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۲۲ تیم از ۱۷ شهرستان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

رضا حسین‌پور شناسایی برترین‌ها و منتخبان تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این مسابقات در دو بخش با لوازم و بدون لوازم باکیفیت بسیار خوبی و با حضور قهرمانان خوب استان برگزار شد و جا دارد از میزبانی بسیار خوب این دور از مسابقات و از آقای شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش شهرستان و رئیس هیات بدنسازی مسجدسلیمان و همچنین کادر اجرایی انجمن پاورلیفتینگ تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه اعزام تیم به مسابقات کشوری بیان کرد: معمولاً سؤالی که همیشه از سوی برخی ورزشکاران از ما پرسیده می‌شود که چرا در مسابقات استانی مقام می‌آوریم؛ ولی به مسابقات اعزام نمی‌شویم؟ باید خدمت این دسته از ورزشکاران عرض کنم که درست است که کسب عنوان در مسابقات استانی ملاک است؛ اما مهم‌ترین فاکتور ما برای اعزام به مسابقات میزان وزنه ثبت شده توسط ورزشکار است و رکورد آن ورزشکاری که در مسابقات استانی مقام می‌آورد با رکوردهای اول تا پنجم سطح کشور مقایسه می‌شود و همیشه بهترین رکوردها را به جهت کسب عنوان برای استان عزیزمان در میادین ملی اعزام می‌کنیم حتی افرادی که تا سوم و چهارمی هم شانس دارند در کنار تیم خواهند بود.

حسین‌پور در ادامه گفت: جلسه انجمن در طی روزهای آینده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات را توسط کمیته فنی انجمن مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و وزنه‌های را که ثبت کرده‌اند را با وزنه‌های ثبت شده ادوار گذشته در سطح کشور مقایسه می‌کنیم و بهترین رکوردها که شانس مدال خواهند داشت با حمایت آقای قاسمی ریاست محترم هیات استان که همیشه یارویاور ما بودند به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان در خصوص برنامه‌های آتی انجمن در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری، داوری، همسان سازی داوری در پاورلیفتینگ و همینطور در بخش بانوان ان شالله مسابقات پرس‌سینه بانوان را خواهیم داشت که در اوایل خرداد خواهد بود، تاریخ دقیق و بخشنامه مسابقات از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897553

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی