Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@12:01:10 GMT

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در بخش قلعه نو

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۵۲۹

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در بخش قلعه نو

  به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو ظهر امروز مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید علی محمدی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در روستای طالب آباد بخش قلعه نو با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور بخش قلعه نو و مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد. دکتر علیجانی نماینده مردم تهران؛ ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس صادقی بخشدار قلعه نو؛ حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه بخش قلعه نو و حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در این مراسم باشکوه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور بخش قلعه نو و خواهران و برادران اتباع افغانستانی از ابتدای بولوار امام خمینی (ره) آغاز و پس از تشییع پیکر پاک شهید در گلزار شهدای روستای طالب آباد به خاک سپرده شد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند پیشکسوت و مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای، صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولان و خانواده داغدار آن مرحوم برگزار شد.

در این مراسم رییس انجمن موی تای، ایمان غیاثوند را چهره‌ای محبوب و خوشنام با خصلت‌های جوانمردی دانست که در این سال‌ها همواره همراه و حامی دلسوز انجمن موی تای و قهرمانان آن بود.

جواد نصیری فقدان این پیشکسوت را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه موی تای ایران توصیف کرد. در ادامه پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

گفتنی است ایمان غیاثوند پنجشنبه شب گذشته و براثر ایست قلبی در سن ۵۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6078821

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی