Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر جوانی سال ها مورد آزار ناپدری اش قرار می گرفت به پلیس مراجعه کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوان 20 ساله‌ای که برای سال‌ها مورد تعرض پدرخوانده خود قرار می‌گرفت با شجاعت هویت خود را اعلام کرد تا به دیگر قربانیان کمک کند.

بتانی لورک اوایل کودکی خود را در پرورشگاه گذرانده بود تا این که یک دکتر و همسر پرستارش او را فرزندخواندگی می‌پذیرند و او با سه فرزند دیگر بزرگ می‌شود ولی در پشت این نوع‌ دوستی، خانم لورک توسط مردی مورد تعرض قرار می‌گرفت که قرار بود از سن 5 سالگی از او محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعرض‌ها اولین بار وقتی مشخص شد که این دختر کمی قبل از تولد 11 سالگی اش جرات کرد و مادرش گفت.

دکتر جیمز لورک به دلیل آزار جنسی متهم شناخته شد و به 20 سال حبس در سال 2003 محکوم شد ولی او بعد از سه سال از محکومیت توانست عفو بگیرد و برای سال‌ها خانم لورک در مطبوعات به عنوان دختری که هویتش فاش نشده است نامیده می‌شد.

ولی اکنون با حمایت خانواده‌اش شجاعت پیدا کرده است تا هویتش را فاش کند تا به دیگر کسانی که ازاین قبیل آزارها رنج می‌برند ولی از ابراز آن می‌ترسند کمک کند.

خانم لورک اکنون نامزدی به نام کلایتون استگنر دارد و در یک خرده فروشی کار می کند.او تصمیم دارد به دانشگاه برود و در زمینه حرفه پزشکی فعالیت کند.

این خانم 20 ساله اکنون کتابی را نیز به نام عدالت کودک نوشته که در آن به کودکان قربانی سوء استفاده جنسی کمک می کند تا با اتفاق رخ داده برایشان کنار بیایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد مرد مشهدی با قفل به جان همسرش افتاد و جسدش را به آتش کشید داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی اخبار حوادث دختر دختر جوان ناپدری پزشکی جنسی عکس زندگی زن مرد صبح فیلم مادر ایران فضای مجازی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم

مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: همیشه که آب شرب نیست، بعد از مدتی هم که درست میشه فقط کافیه سیل بیاد، کل زیرساخت‌ از بین میره و آب فاضلاب هم مخلوط میشه. منبع: چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!