Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، پدافند هوایی ارتش یمن پهپاد جاسوسی عربستان را در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور سرنگون کرد.
پدافند هوایی ارتش یمن دوشنبه شب نیز یک پهپاد جاسوسی عربستان را در منطقه ساحلی غربی یمن سرنگون کرد.
درهمین حال یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن پس از پایان مذکرات صلح این کشور در سوئد گفت: حملات هوایی ائتلاف سعودی همزمان با پایان مذاکرات و انجام توافق های اولیه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی 24 ساعت گذشته جنگنده های عربستان در 18 نوبت شهرستان الدریهمی واقع در استان الحدیده یمن را بمباران کردند.
این درحالی است که نمایندگان دولت نجات ملی و دولت فراری یمن روز پنجشنبه پس از یک هفته مذاکره با نظارت سازمان ملل، درباره آتش بس در شهر و بندر الحدیده و بنادرالصلیف و عین عیسی به توافق رسیدند.
چهارمین دور مذاکرات صلح یمن پنجشنبه گذشته با میانجیگری گریفیث نماینده ویژه سازمان ملل متحد در استکهلم سوئد آغاز شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند