Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: سیدمهدی میرمعزی، مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد : نوآوری در مدل کسب‎وکار، روش‎ها و رویه‎های عملیاتی باید ایجاد شود.


مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در آیین افتتاحيه رويداد كارآفريني و استارتاپي انرژي ايران در روز چهارشنبه ٢١ آذر به ميزباني صندوق نوآوري و شكوفايي و راهبري شتابدهنده تخصصي آي تك افتتاح گرديد، به نقش نوآوری در آینده کسب‎وکار کشور اشاره کرد و گفت:امروز با یک موج جدید، متغیر و قدرتمند روبه‌رو هستیم که باید انتخاب کنیم که به آن پشت کنیم، در مقابل آن بایستیم یا بر آن سوار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‎که اگر چه کشور بنا به دلایل مختلف از کوران این تحولات به دور است، اما دیر یا زود با آن روبه‌رو خواهد شد، افزود: امروز ما و شما به عنوان بخشی از این صنعت، باید سعی کنیم  پاسخ مناسبی به این چالش‎ها بدهیم.
وی تنها راه مواجهه با شرایط موجود را نوآوری دانست و اظهار کرد: نوآوری در مدل کسب‎وکار، روش‎ها و رویه‎های عملیاتی باید ایجاد شود.
به گفته میرمعزی، همه این نوآوری‎ها خود بر بستر فناوری‎های پیشرفته استوار است و در حال تغییر و تحول هستند.
وی تصریح کرد: ورود به حوزه استارتاپ‎ها و سرمایه‎گذاری خطرپذیر یعنی رعایت مسئولیت اجتماعی، به‎کارگیری خلاقیت و نوآوری مستمر، کار گروهی از طریق همکاری فعالانه با بازیگران زنجیره ارزش و .... با امضای این تفاهم‎نامه، گام نخست برای ادامه این مسیر برداشته شده که برای اعتلای صنعت نفت، گاز و انرژی کشور است.
رويدادكارآفريني استارتاپي انرژي ايران با عنوان هم آفرين از چهارشنبه ٢١ آذر توسط شتابدهنده آي تك آغاز و در مدت ٣ روز تيم هاي استارتاپي با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت. 
#ه_آفرين برچسب ها: Ghh ، Ghh ، Ggg

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، توسط دانشگاه اراک، با حمایت ایرانسل، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و شرکت آلومینیوم ایران، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی، برگزار می‌شود. ایرانسل علاوه بر حمایت از این رویداد، به همراه تیم داوری ایرانسل لبز، در مرحله اختتامیه و داوری ایده‌های نوآور حوزه هوش مصنوعی، مشارکت می‌کند.

این رویداد حوزه هوش مصنوعی، موضوعات رایانش تکاملی، یادگیری ماشین، رباتیک، بینایی ماشین، بازشناسی گفتار و پردازش رایانه‌ای، ایده‌های نوآور و فناور مرتبط با حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، بهداشت و سلامت، سرویس‌های مالی، آموزش، سرگرمی و بازی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و …، را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به نفرات و تیم‌های برتر، جوایز ارزنده نقدی و امکان پذیرش در پارک علم و فناوری اراک را اهدا می‌کند. مخاطبین این رویداد نیز دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، کارآفرینان و صنعت‌گران فعال در حوزه هوش مصنوعی‌اند.

این رویداد که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است، با برگزاری بوت‌کمپ در روز چهارشنبه ۱۲ اردیهبشت ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز، شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳، در پارک علم و فناوری استان مرکزی، برگزار می‌شود. توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با برگزاری و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها