Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار شد. به گزارش بلاغ، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه) در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل در حال برگزاری است.

در جریان مسابقات دور نخست این رقابت ها و در گروه یک تیم بیمه رازی با نتیجه ۹ بر یک از سد تیم اوکراین گذشت و تیم پاس ستارگان ساری نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم مجارستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان روز نخست، تیم های بیمه رازی بابل و ترکیه به دیدار فینال پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان راه یافتند.

بر این اساس تیم های بیمه رازی بابل و ترکیه با ۳ پیروزی در مسابقات مقدماتی، بعنوان تیم های اول گروه های اول و دوم به دیدار فینال این مسابقات راه یافتند.

تیم های پاس ستارگان ساری و گرجستان نیز بعنوان تیم های دوم گروه راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج دیدارهایی که تاکنون برگزار شده به شرح زیر است:

گروه یک:
دور اول:
پاس ستارگان ساری ۱۰ – ۰ مجارستان
بیمه رازی بابل ۹ - ۱ اوکراین
دور دوم:
پاس ستارگان ساری ۷ - ۳ اوکراین
بیمه رازی بابل ۱۰ – ۰ مجارستان
دور سوم:
بیمه رازی بابل ۹ - ۱ پاس ستارگان ساری

گروه دو:
دور اول:
گرجستان ۹ - ۱ قرقیزستان
ترکیه ۶ - ۴ هند
دور دوم:
قرقیزستان، برنده ۵ - ۵ هند (امتیاز مثبت ۲۲ به ۲۰ به سود قرقیزستان)
ترکیه ۸ - ۲ گرجستان
دور سوم:
ترکیه ۶ - ۶ قرقیزستان
گرجستان، برنده ۵ – ۵ هند (امتیاز مثبت ۲۴ به ۲۲ به سود گرجستان)

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!