Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خوی اظهار داشت: در ارتباط با اقامه نماز وموضوعات پیرامونی مشکلات اساسی وجود دارد واین هم اختصاص به شهرستان خوی ندارد در کل کشور این معضل وجود دارد و یکی از علل اساسی آن این است که مدیران حکومتی پرداختن به موضوع نماز را وظیفه اصلی خود نمی‌دانند و مادامی که این بینش عوض نشده است هم ستاد اقامه نماز و هم تبلیغات دینی کم رنگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح نمود: مدیران می‌گویند این وظیفه به عهده روحانیت است. امروز وظیفه روحانیت با قبل از پیروزی انقلاب بصورت اساسی تغییر پیدا کرده است و بدون بودجه هیچ کاری نمی‌شود کرد و در این زمینه هیچگونه بودجه‌ای در اختیار روحانیت وجود ندارد لذا جهت حل مشکلات نمازخانه‌های بین راهی، مساجد روستایی و شهری و اقامه نماز در آموزش و پرورش و در ادارات باید مدیران ومسئولان مربوطه همت مضاعف داشته باشند.   سید محمد عابدی نیز در این جلسه به تلاش استکبار جهانی برای کم رنگ کردن نماز در جامعه اسلامی اشاره کرد وافزود: استکبار جهانی با هدف وابسته کردن نظام اسلامی و رسیدن به اهداف خود برای کم رنگ کردن نماز در جامعه اسلامی تلاش می‌کند، ولی به این هدف خود نخواهد رسید.   وی در ادامه بر تبیین اهمیت نماز و ترویج آن در فضای مجازی تاکید نمود.   برزگر دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه به توافق نامه شورای اقامه نماز با وزارتخانه‌ها اشاره کرد و افزود: در این توافق نامه تمام موارد مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز گنجانده شده و ستاد اقامه نماز وظیفه نظارت و ارزیابی مستمر و دائمی در اجرای توافقنامه‌ها را بر عهده دارد.   انتهای پیام/   جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خوی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل