Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@19:19:06 GMT

گل و خلاصه HD بازی آرسنال 1-0 قره باغ (لیگ اروپا - 2018/19)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۸۷۰

‍‍‍‍‍‍

گل و خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است؛
تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

  دانلود (107.2MB).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم

به گزارش "ورزش سه"، برای بایرن در فصل جاری فقط یک شانس قهرمانی وجود دارد که به لیگ قهرمانان مربوط می‌شود. 

در دیگر جام‌ها بایرن شانس قهرمانی را از دست داده و توماس توخل نیز از هفته‌ها پیش مشخص شده که در پایان فصل رفتنی است. بایرن به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی توخل است ولی فعلا نام مربی بعدی تیم مشخص نیست. بایرن امشب باید در بازی برگشت به مصاف آرسنال برود و با توجه به تساوی بازی رفت باید ببرد تا به نیمه نهایی صعود کند.

توخل می‌خواهد دوره مربیگری‌اش در بایرن را به بهترین شکل تمام کند. از او در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در این مورد سوال شد و گفت: «به روشی درست، یعنی ما به ومبلی (محل برگزاری بازی فینال) برویم؟ بله، این راه بسیار درستی خواهد بود. من به وضوح درک می‌کنم که چرا این را می پرسید. من از عملکردمان در این فصل در جام حذفی و بوندسلیگا بسیار ناراضی هستم. من از خودم نیز بسیار ناراضی هستم و هر انتقادی را به خاطر آن می‌پذیرم، اما فکر نمی‌کنم که ما به انگیزه برای بازی برگشت مقابل آرسنال نیاز داشته باشیم چون این آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. این سخت‌ترین اما زیباترین قهرمانی خواهد بود، بنابراین بله، همه چیز برای ما فراهم است.»

با توجه به تجربه شما، چه چیزی باعث تفاوت در این بازی‌ها می‌شود؟ «استفاده درست از لحظه‌ها. اگر موقعیت و فرصت خوبی دارید، باید از آن استفاده کنید. به آرامش و سپس کمی شانس هم نیاز دارید. برخی تصمیمات جزئی می‌توانند سرنوشت ساز باشند. در چنین سطحی از فوتبال و با چنین نتیجه‌ای در بازی رفت (2-2)، باید از لحظات مثبت خود استفاده کنید. این یک بازی کلاسیک و 50-50 است. باید بازی را به نفع خودتان مدیریت کنید و متوجه باشید که طبیعی است در یک بازی، فراز و نشیب داشته باشید و از نظر احساسی تحت فشار قرار بگیرید. تجربه ما بیشتر از آرسنال است ولی ما نیز چند سال است در نیمه نهایی نبوده‌ایم. می‌تواند روز بزرگی برای بایرن باشد.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)