Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد مساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده، گفت: استقلال در سه بازی گذشته پیروز شده بود اما مقابل پدیده شادابی بازی‌های گذشته را نشان نداد، غیبت یک بازی‌ساز در خط هافبک استقلال مشهود بود. فرشید باقری مصدوم شد، فرشید اسماعیلی هم درخشش همیشگی را نداشت، طارق همام و علی کریمی خوب بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقلال در این بازی با یک مهاجم بازی کرد،‌ نبود بازی‌ساز مقابل پدیده بیشتر از همیشه به چشم آمد پدیده حریف سرسختی بود، دانشگر و روزبه چشمی هم در دفاع میانی استقلال کند هستند و مشکل دارند. پدیده در این بازی به دنبال یک امتیاز بود و آن یک امتیاز را گرفت. 

این کارشناس فوتبال با انتقاد از بازی نویمایر گفت: شفر ظاهرا به این بازیکن خیلی اعتقاد دارد، نویمایر در بازی با پدیده دو فرصت گلزنی خوب را از دست داد و در واقع دو گل را خراب کرد. شاید بهتر بود به جای او بازیکنی مثل جابر انصاری به میدان می‌آمد. به نظر من نویمایر یکی از ضعیف‌ترین بازیکن خارجی است که به استقلال آ‌مده  است. او فقط در زدن ضربات کاشته می‌تواند به استقلال کمک کند.

نوری با اشاره به حضور پژمان منتظری در ترکیب استقلال، گفت: به نظرم پژمان منتظری هم به دلیل اینکه به تیم ملی دعوت شده در ترکیب استقلال قرار گرفت، به هر حال استقلال برای تقویت خود در نیم‌فصل دوم باید دو،‌سه بازیکن کلیدی جذب کند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی در کمپ حجازی برگزار شد که در جریان بازی درون تیمی پیمان بابایی ضربه بدی خورد و شدت ضربه به پای این بازیکن به شکلی بود که حتی پیش بینی می‌شد خانه نشین شود.

با این وجود بعد از چند دقیقه مداوا روی پای ان بازیکن بابایی به تمرین برگشت و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با شمس آذر ندارد.

گفتنی است رافائل سیلوا در این دیادار غایب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال