Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گلمکانی در گفت و گو با یورونیوز درباره واکنش ها به فیلم آخر اصغر فرهادی گفت: اصلاً نمی‌دانم این بحث چرا مطرح می‌شود. یک فیلم‌ساز چند شاهکار ساخته و چند فیلم خوب. ما باید به روانشناسی اجتماعی جامعه خودمان هم توجه کنیم. در ایران پنجه می‌کشند به صورت آدم‌های موفق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار خوشحال می‌شوند او از نقطه اوج خودش پایین بیاید و حتی ساقط شود. بعد هم مسخره‌اش می‌کنند. این همان کاری است که مشهور شده به نخبه‌کشی. .

نخبه‌کشی فقط کار حکومت‌ها نیست. مردم هم چنین کاری می‌کنند. عده‌ای از مردم خوشحال می‌شوند که آدم‌های مشهور و موفق را به زیر بکشند و شاهد خفت و خواری آنها باشند. چون خودشان به جایی نرسیده‌اند یا ناکام مانده‌اند، ته دلشان می‌گویند چقدر خوب که فلانی هم زمین خورد. انتقام ناکامی خودشان را با شکست آدم‌های موفق می گیرند. .

اظهار این که چون این فیلم فرهادی در حد فیلم‌های سابق او نیست بنابراین مزخرف است، صرفاً ناشی از دغدغه‌های هنری نیست بلکه در روانشناسی اجتماعی ما هم ریشه دارد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصغر فرهادی ایران روانشناسی زمین فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند