Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، 12 دیدار شش گروه نخست برگزار شد.

در مهمترین بازی تیم میلان در گروه F مهمان المپیاکوس بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد و وداعی زودهنگام با این رقابتها داشت. در این بازی سیسه 60 ، زاپاتا (گل به خودی) 70 و فورتونیس (پنالتی) 81 برای میزبان گلزنی کردند و تک گل روسونری را زاپاتا در دقیقه 72 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه المپیاکوس نیز مانند میلان 10 امتیازی شد و با توجه به اینکه دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود میلان شده بود، کار به تفاضل گل کشید و المیپاکوس با تفاضل 5 در مقابل تفاضل 3 میلان در رتبه دوم گروه قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد.

با حذف میلان هفته کابوس وار نمایندگان ایتالیا در اروپا تکمیل شده و از شش نمانیده این کشور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، پنج تیم یوونتوس، ناپولی ، رم ، لاتزیو و میلان شکست خوردند و اینتر نیز مساوی کرد که کمتر از باخت نبود و با آن مساوی از لیگ قهرمانان حذف شد.

در دیگر مسابقه این گروه، بتیس صعود کرده مقابل میزبانش دودلانژ به تساوی بدون گل دست یافت و با 10 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم، آرسنال با یک گل مهمانش قره باغ را شکست داد و با 16 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. لاکازت دقیقه 16 تک گل توپچی ها را به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه این گروه اسپورتینگ صعود کرده با سه گل ورسکلا را شکست داد و با 13 امتیاز پس از آرسنال به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

نتایج کامل 16 مسابقه هشت گروه نخست به این شرح است:

گروه A:

لارناکا یک - بایرلورکوزن 5

لودوگورتس یک - زوریخ یک

گروه B:

لایپزیگ یک - روزنبرگ یک

سلتیک یک - سالزبورگ 2

گروه C:

کپنهاگن صفر - بوردو یک

اسلاویا پراگ 2 - زنیت صفر

گروه D:

اسپارتاک ترناوا یک - فنرباغچه صفر

دیناموزاگرب صفر - اندرلخت صفر

گروه E:

اسپورتینگ 3 - ورسکلا صفر

آرسنال یک - قره باغ صفر

گروه F:

دودلانژ صفر - بتیس صفر

المپیاکوس صفر - آث میلان صفر

به این ترتیب و با بسته شدن پرونده دور گروهی این رقابت ها، چهره 32 تیم صعودکننده به دور یک شانزدهم نهایی مشخص شد.

تیم های  بایر لورکوزن، سالزبورگ، زنیت، دینامو زاگرب، آرسنال، رئال بتیس، ویارئال، آینتراخت فرانکفورت، خنک، سویا، دیناموکیف، چلسی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و تیم های اف سی زوریخ، سلتیک، اسلاویا پراگ، فنرباحچه، اسپورتینگ لیسبون، المپیاکوس، راپید وین، لاتزیو، مالمو، کراسنودار، رن، باته بوریسوف به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافتند.

همچنین تیم های سوم لیگ قهرمانان اروپا که شامل ناپولی، والنسیا، اینتر، بنفیکا ، ویکتوریا پلژن، کلوب بروخه، شاختار دونتسک، گالاتاسارای هستند نیز از مرحله بعد به تیم های حاضر در لیگ اروپا اضافه می شوند .

بیشتر بخوانید:چلسی بالاخره امتیاز از دست داد/شکست خانگی لاتزیو مقابل اینتراخت

میلان در یونان در جستجوی راه صعود/ مصاف‌های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا

 

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی لیگ اروپا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم

به گزارش ورزش سه، مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق آن ۸ تیم برتر حاضر در این مرحله از مسابقات اروپایی حریف بعدی خود را شناختند؛ آرسنال و بایرن مونیخ همیشه در شکل دیگری دنبال می‌شد اما حالا دو تیم قرار است در آخرین سناریو از فرمت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند و اکنون فرصتی است تا به زوایای مختلف این دیدار نگاه کنیم.

آرسنال-بایرن مونیخ؛ این عدد نمی‌تواند واقعی باشد!
بایرن مونیخ تنها در ۱۲ تقابل با آرسنال از فصل ۲۰۰۰/۰۱ که نخستین تقابل دو تیم بود، ۲۷ بار برابر آرسنال گلزنی کرده و ۷ پیروزی کسب کرده است که در واقع بایرن مونیخ به طور میانگین در هر بازی، ۲.۵ گل برابر آرسنال به ثمر رسانده است. آرسنال هم ۳ بار موفق به شکست دادن بایرن مونیخ شده اما هیچوقت نتوانسته صعود کند!
سه دیدار آخر دو تیم با نتیجه ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ خاتمه پیدا کرد ولی حالا جای خالی ارسن ونگر، کوشیلنی، کازورلا، پرمرتساکر و روسیچکی احساس نمی‌شود.

توماس توخل-آرسنال و میکل ارتتا؛ تنها امید لندنی‌ها
توخل به عنوان سرمربی سابق چلسی برابر دیگر نماینده شهر لندن احساسات خاصی خواهد داشت اما او در ۳ تقابل با آرسنال و میکل ارتتا، یک برد و ۲ شکست داشته است.

میکل ارتتا-بایرن مونیخ؛ امید اسپانیایی
ارتتا سه بار به عنوان بازیکن برابر بایرن مونیخ رفته و هر کدام از حالت نتیجه را تجربه کرده اما نکته قابل توجه این است که آخرین بار که آرسنال مقابل بایرن مونیخ پیروز شد، ارتتا برای ۲۷ دقیقه در زمین بازی حضور داشت و پس از جدایی او دیگر این اتفاق رخ نداد.

کای هاورتز-توماس توخل؛ دلتنگ فینال پرتغال
آخرین بار که لبخند بر صورت توخل یخ نزد، همان فینالی بود که هاورتز تنها خاطره مثبتش برای چلسی را رقم زد؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا!

هری کین- آرسنال؛ این بار نه!
تنها وین رونی با ۱۵ گل، بیشتر از هری کین برابر آرسنال گلزنی کرده و هیچ تیمی به اندازه آرسنال از هری کین گل دریافت نکرده است. هری کین در ۱۹ بازی، ۱۴ بار گلزنی کرده تا با این آمار خاص جای خالی روبرت لواندوفسکی و ماریو گومز را هم پر کند.
 

توماس مولر- آرسنال؛ سلام مولر به لندن
توماس مولر در هیچ شهری به اندازه لندن گلزنی نکرده و این یک آمار خاص برای او به شمار می‌رود. مولر در ۷ جدال با آرسنال توانسته ۵ بار گلزنی کند و بعد از هری کین، دومین گلزن غیر لیگ برتری محسوب می‌شود که هنوز در اروپا شاغل است.

سرژ گنابری - آرسنال؛ افسوس توپچی‌ها
گنابری به عنوان بازیکنی که در آرسنال حضور داشت، شاید اگر ارسن ونگر به جدایی او رضایت نمی‌داد هنوز در آرسنال می‌ماند و در این تیم تبدیل به یک ستاره می‌شد اما حالا باید به عنوان حریف توپچی‌ها وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • پیروزی لاتسیو، مونزا و تورینو
  • آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم
  • رقابت الهلال با غول های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • گزارش اوپتا: پی‌اس‌جی مدعی‌تر از رئال در اروپا!‏
  • محرومیت فیکایو توموری و ایوان اندیکا از بازی رفت میلان - رم در لیگ اروپا
  • رقابت الهلال با غول‌های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار