Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو بسیار عصبانی است و باور دارد داور بازی در چندین و چند مورد می توانست المپیاکوس را متوقف کند.

طرفداری- میلان پس از باخت 3-1 به المپیاکوس، از دور رقابت های لیگ اروپا کنار رفت. در این بازی که گل سوم یونانی ها روی پنالتی به ثمر رسید، صحنه کمی مشکوک به نظر می رسید. لئوناردو در پایان بازی، در گفتگو با اسکای اسپورت، به این موضوع تاکید کرد و گفت:

از لیگ اروپا حذف شده ایم و باید شرایط را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط می خواهم دوباره صحنه پنالتی را ببینم. به نظرم اصلا پنالتی وجود نداشت. در دو صحنه آن ها روی نقطه پنالتی دقیقا همان خطایی را مرتکب شدند که ما انجام دادیم، اما داور برای ما سوت زد و برای آن ها نه. در عصر وار، پذیرش چنین اشتباهاتی سخت است. مسخره است که ابزاری مثل سیستم کمک داور ویدئویی، نباید در اروپا مورد استفاده قرار گیرد، با اینکه همه جا مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین موقع بازی هم اعتراض کردیم که هر بار ما پیش می رویم، از استادیوم صدایی شبیه فلوت یا کلاکسون بلند می شد که انصاف نبود و موجب حواس پرتی می شد. این چیزها تحریک کننده هستند. داور بازی موظف بود بازی را متوقف کرده و به آن ها اخطار دهد. بعد از اینکه گل زدند، این صدا بلندتر شد. ما سه امتیاز از المپیاکوس بیشتر داشتیم، اما این اتفاقات بودند که باعث شکست ما شدند. این تیم در حال بازسازی است. نمی گویم حقمان صعود بود یا چنین چیزی، ولی برخی اتفاقات به وضوح مسخره بودند. نباید بهانه گرفت، اما همه چیز آنقدر غیرمنصفانه بود که نتوانستم سکوت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید