Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@20:26:02 GMT

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۰۳۴

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت یکی از مدیران قم خبر داد و در این باره افزود: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، دریافت رشوه و ... تحت قرار متناسب از سوی بازپرس رسیدگی‌کننده بازداشت شد.

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت یکی از مدیران قم خبر داد و در این باره افزود : مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قم به اتهامات تضییع حقوق بیت المال ، دریافت رشوه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تحت قرار متناسب از سوی بازپرس رسیدگی‌کننده بازداشت شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابناک، وی از سال 93 مدیرعامل یکی از شرکت‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در قم می‌باشد. و پیش از این هیچ‌گونه سابقه مدیریت دولتی نداشته است، در انتخابات 92 رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم بوده است و در سال 93 به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه وزارت صمت در قم منصوب شد.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، در جلسه‌ای، وی را مدیر بی انضباط خوانده بود.

صبح روز گذشته در جریان دستگیری فرد مذکور، محل کار وی نیز به منظور بررسی اسناد تخلفات وی، مورد بازرسی قرار گرفته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب قم مدیر عامل شرکت حقوق انقلاب معدن و تجارت انتخابات حسن روحانی معاون انتخابات حسن روحانی حقوق زمین قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران