Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@06:52:08 GMT

جزئیات کامل بازگشت طارمی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۰۷۲

جزئیات کامل بازگشت طارمی به پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از عملکرد ضعیف مهدی طارمی در باشگاه الغرافه قطر و  نارضایتی مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرانی، برخی خبرها از احتمال حضورش در ایران و پیوستن به پرسپولیس و تراکتورسازی حکایت می کند.

در روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی شنیده می شد که یک منبع آگاه در این باشگاه در این باره گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای با مهدی طارمی نداشتیم و پس از بازی با پارس جنوبی جم مذاکرات را با بازیکنان مورد نظر برانکو و سرمربی تیم انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا و ... به خاظر طارمی و مدیران وقت باشگاه، این بازیکن مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفت و بعید است، کادر فنی پرسپولیس و برانکو موافق با حضور این بازیکن در تیم سرخپوشان پایتخت باشند.

البته به جز پرسپولیس، باشگاه تراکتورسازی تبریز به شدت دنبال جذب این بازیکن است تا با جدایی آنتونی استوکس و لی اروین بتواند در خط حمله بازیکن زهرداری داشته باشد. طارمی هم اکنون در تهران است و در ساختمان پک با 4 بازیکن دیگر و مربیان تیم ملی تمرین می کند تا آماده حضور در اردوی قطر و دیدار دوستانه با فلسطین، لبنان و قطر شود.

مهاجم  26 ساله بوشهری ایران سابقه بازی در تیم های شاهین بوشهر، ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس را دارد و مدتی است برای الغرافه قطر بازی می کند. البته پرسپولیسی ها تاکنون پیشنهادی به این بازکن ندادند اما برانکو با حضور دوباره او در تیم سرخپوشان موافقت کرده و باید دید در پایان چه اتفاقی برای این مهاجم رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی، تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لالیگا

لواندوفسکی بالاتر از بلینگام و دووبیک.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی با تاثیر مستقیم روی 21 گل بارسلونا، موثرترین بازیکن لالیگا در فصل 24-2023 بوده است.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا آمار 13 گل و 8 پاس گل را در این فصل از مسابقات لالیگا به ثبت رسانده است. روی فرم بودن لواندوفسکی یعنی یک خط حمله پویاتر از بارسلونا و نتایج به مراتب بهتر از تیم ژاوی. لواندوفسکی بالاتر از جود بلینگام از رئال مادرید و آرتم دووبیک از ژیرونا به تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لالیگا تبدیل شده است. پس از مهاجم 35 ساله بلوگرانا، جود بلینگام از رئال مادرید با تاثیرگذاری مستقیم روی 19 گل (16 گل و 3 پاس گل) و آرتم دووبیک از ژیرونا هم با تاثیرگذاری روی 19 گل (14 گل و 5 پاس گل) در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. در ادامه نگاهی به پنج بازیکن تاثیرگذار این فصل لالیگا می‌اندازیم.

پی‌نوشت: آنتوان گریزمان هم با تاثیرگذاری روی 17 گل (11 گل و 6 پاس گل) در جایگاه ششم موثرترین بازیکنان لالیگا قرار دارد.

پنج بازیکن تاثیرگذار لالیگا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی، تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لالیگا
  • نخستین گل علیپور، غیبت طارمی و پیروزی پورتو
  • پیروزی تیم محمدی و شکست تیم کریمی
  • درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ لج رییس پورتو با مهدی
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد
  • تصمیم ناباورانه سرمربی پورتو علیه طارمی در شب گلباران رقیب
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد