Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:55:13 GMT

افزايش بي خانمان ها در بريتانيا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۰۸۴

افزايش بي خانمان ها در بريتانيا

خبرگزاري آريا - آمار افراد بي خانمان در بريتانيا همچنان روند افزايشي دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا، تازه ترين گزارش وزارت کشور بريتانيا- در آستانه پايان سال ميلادي 2018 نشان مي دهد که آمار افراد بي خانمان در اين کشور در يکسال گذشته روند افزايشي دارد و اين معضل به گفته تحليلگران - در اثر تشديد رياضت هاي اقتصادي دولت "ترزا مي" به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز پنجشنبه ايرنا- در اين آمار که يک نسخه آن در تارنماي وزارت کشور بريتانيا منتشرشده آمده است که در يکسال گذشته بالغ بر 120 هزار کودک در بريتانيا در اقامتگاه هاي موقت و غير مناسب زندگي کرده اند.
اين آمار همچنين حاکي است که تا ژوئن 2018 ميلادي - 82 هزار و 310 خانوار در اقامتگاه هاي موقت مستقر بوده که اين ميزان در قياس با سال قبل 5 درصد و در قياس با هشت سال پيش 71 درصد افزايش داشته است.
افزون بر اين - بيش از 2 هزار و 500 خانواده در خوابگاه و 3 هزار و 740 خانوار ديگر هم در اردوگاه پناه جويان اسکان داده شده اند.
نشريه گاردين با انتشار گزارشي در اين رابطه - نوشت: اين آمارها نشان دهنده واقعيت تلخ بحران بي خانماني در اين کشور است و اينکه 120 هزار کودک در اقامتگاه هاي موقت زندگي مي کنند- مايه شرمساري دولت به شمار مي رود .
افزايش تعداد بي خانمان ها در انگليس در حالي صورت مي گيرد که دولت اين کشور تاکنون وعده هاي زيادي را براي حل بحران مسکن ارائه کرده اما نتوانسته است اين مشکل و معضل اجتماعي را حل کند.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست صندوق بین المللی پول از پاکستان برای افزایش مالیات‌ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ درحالیکه به عقیده بسیاری از کارشناسان همکاری پاکستان با صندوق بین المللی پول در چند سال گذشته مهمترین دلیل تورم و گرانی در این کشور است، این نهاد مالی بار دیگر برای ادامه همکاری‌ها با دولت پاکستان خواستار افزایش مالیات‌ها در این کشور شده است.
درحالیکه مذاکرات صندوق بین المللی پول و دولت اسلام آباد برای ادامه همکاری‌های دوجانبه از چند روز پیش آغاز شده است، منابع نزدیک به وزارت دارایی پاکستان اعلام کردند: توسعه نظام مالیاتی و ممنوعیت دولت اسلام آباد از کاهش یکجانبه مالیات‌ها در بخش‌های مختلف از مهمترین شرایط این نهاد مالی بین المللی برای ارائه وام به پاکستان است.
به گفته منابع خبری پایان یارانه و سوبسید به کارخانه‌های تولید کود شیمیایی، مالیات بر بخش ساخت و ساز و خصوصی سازی برخی از نهاد‌های دولتی نیز سایر شرایط صندوق بین المللی پول برای پاکستان است.
بسیاری از کارشناسان معتقد اند شرایط جدید صندوق بین المللی پول برای دولت پاکستان به منزله این است که دولت این کشور از این پس عملا به تنهایی نمی‌تواند سیاستگذاری مالی انجام دهد چراکه وزارتخانه‌های این کشور نیز باید در بسیاری از اقدامات خود مستقیما به صندوق بین‌المللی پول پاسخگو باشند.
دولت پاکستان به دنبال آن است تا ضمن عقد بزرگترین و طولانی مدت‌ترین تفاهم نامه خود با صندوق بین المللی پول مجموعا ۷.۵ میلیارد دلار از این نهاد مالی دریافت کند

دیگر خبرها

  • درخواست صندوق بین المللی پول از پاکستان برای افزایش مالیات‌ها
  • آمار ادعایی رئیسی از تورم، نقدینگی، کسری بودجه و ... در جمع روحانیون
  • انگلیس دومین کشور بدبخت جهان شد
  • انتخاب اولین رهبر سیاه پوست در اروپا /  متولد زامبیا ، نخست وزیر ولز بریتانیا 
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته/ ۱۱۰ کشته در جاده های کشور
  • آمار فوتی های تصادف در ۳ روز اول طرح نوروزی
  • آمار فوتی های تصادف در ۳ روز اول طرح نوروزی اعلام شد
  • آمار نگران کننده پلیس راهور از کشته‌های تصادفات
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • انتخابات باعث شد آمار فقر منتشر نشود؟ / وزارت تعاون رئیسی چرا همانند دولت روحانی آمار فقر را منتشر نمی‌کند؟ / در جراحی اقتصادی صدای فقرا را ساکت کردند