Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - تیم والیبال کردبال مهاباد در هفته چهارم از رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور برابر میزبان خود کاشی کاژه کرمانشاه پیروز شد.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال کاشی کاژه و کوردبال مهاباد در استادیوم شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر 2 به سود نماینده مهاباد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم کردبال مهاباد در این دیدار ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 15 بر 8 به نفع خود به پایان رساند و تیم کاشی کاژه نیز در ست های اول و دوم به ترتیب با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 23 به برتری رسید.
قضاوت این دیدار را محمد ابراهیم زاده و محمدرضا عزیزیان به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند و روح الله شهنی نیز به عنوان ناظر در این بازی حضور داشت.
تیم کردبال مهاباد در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور با 2 برد و 2 باخت و مجموع چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
در این گروه تیم راه یاب ملل مریوان با 11 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار می شود.
تیم کردبال در گروه سوم این رقابت با تیم های واگن سازی پارس اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کرمانشاه و شهرداری قزوین هم گروه است.
9903/3020/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ دسته اول مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین ناکامی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات کاراته وان ترکیه، تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین و معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین اهم اخبار ایسنا از ورزش قزوین است.

 بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در مرحله مقدماتی با ۲ برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت. لیلا برجعلی دیگر ملی پوش استان هم برای رقابت با حریفان به مصاف کاراته‌کاهای پرتغال، اسکاتلند و سوئیس‌ می‌رود.

کامبیز کاکاوند و حمیدرضا داوری هم داوران استان هستند که در این رقابت‌ها برای قضاوت حضور دارند. مسابقات کاراته وان ترکیه تا ۲۸ اسفندماه در ترکیه پیگیری خواهد شد.

تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین

هواداران شمس‌آذر و هواداران تیم مهمان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی الکترونیک باشگاه، بلیت دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بین تیم‌های شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را تهیه کنند.

با تصمیم باشگاه شمس‌آذر، تهیه بلیت برای هواداران میزبان و مهمان رایگان است. با اعلام باشگاه شمس آذر برای هر کد ملی، یک بلیت با بارکد یکتا صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه بلیت‌فروشی سه ظرفیت «میزبان، مهمان و بانوان» برای تهیه بلیت تعریف شده است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز ۲۷ اسفند به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین

در رقابت‌های والیبال دسته‌جات آزاد قزوین که با عنوان بزرگداشت محمد گرامی پیشکسوت والیبال استان برگزار شد، تیم فرش ژاله بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها فرش ژاله با نتیجه ۳ بر یک مقابل نظام مهندسی قزوین صاحب برتری شد و سکوی نخست را تصاحب کرد.

تیم‌های کاشی سورنا قزوین و زرتاج آبیک هم به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیکان حریف اغلب بازنده مقابل پرسپولیس
  • پیکان حریف اکثراً بازنده مقابل پرسپولیس
  • شهدب یزد با عبور از ایفاسرام راهی نیمه نهایی شد
  • نفس‌گیرترین انتخابات جهان در گروه تنها چند هزار رای؛ به نفع بایدن یا ترامپ؟