Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال کاشی کاژه و کوردبال مهاباد در استادیوم شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر 2 به سود نماینده مهاباد به پایان رسید.
تیم کردبال مهاباد در این دیدار ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 15 بر 8 به نفع خود به پایان رساند و تیم کاشی کاژه نیز در ست های اول و دوم به ترتیب با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 23 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این دیدار را محمد ابراهیم زاده و محمدرضا عزیزیان به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند و روح الله شهنی نیز به عنوان ناظر در این بازی حضور داشت.
تیم کردبال مهاباد در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور با 2 برد و 2 باخت و مجموع چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
در این گروه تیم راه یاب ملل مریوان با 11 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار می شود.
تیم کردبال در گروه سوم این رقابت با تیم های واگن سازی پارس اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کرمانشاه و شهرداری قزوین هم گروه است.
9903/3020/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اصفهان جدول رقابت های لیگ شهرداری شهید بهشتی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همکاری خود با قهرمان لیگ ترکیه پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، پس از قهرمانی در لیگ برتر ترکیه با تیم هالک بانک آنکارا به همکاری خود با این تیم پایان داد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

کواچ در فصل 24-2023 با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز و گوردون پرین به عنوان قهرمانی لیگ ترکیه و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند