Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شما مي خواهيد از مدي پيروي کنيد که تمام جنبه هاي فوق را داشته باشد و مورد توجه ديگران قرار گيريد. اگر موهاي خود را قرمز کنيد و يک لباس مندرس از فروشگاه خيريه با قيمت ارزان بپوشيد واقعا سبکي را ارائه کرده ايد که توجه همه را جلب مي کند، اما آيا اين سبک، مناسب يک بازيگر قوانين کار مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واژه اين قانون "مد" است. معناي آن شيک، رسمي، هنري، آراسته، باسليقه، موزون و ظريف است.
شما مي خواهيد از مدي پيروي کنيد که تمام جنبه هاي فوق را داشته باشد و مورد توجه ديگران قرار گيريد. اگر موهاي خود را قرمز کنيد و يک لباس مندرس از فروشگاه خيريه با قيمت ارزان بپوشيد واقعا سبکي را ارائه کرده ايد که توجه همه را جلب مي کند، اما آيا اين سبک، مناسب يک بازيگر قوانين کار مي باشد.
به "کري گرانت" فکر کنيد تا به "بوي جورج" ،" به لورن باکال" فکر کنيد تا به مدونا . همه آنها سبک خاص خود را داشتند و همه آنها توجه ديگران را به اندازه کافي جلب کرده اند ، اما سبک کري گرانت و لورن با کال جاودانه ماند. به من اعتماد کنيد "کري" يا "لورن" همان کساني هستند که شما مي خواهيد باشيد. اگر مي خواهيد از مد يا سبک خاصي پيروي کنيد انتخابهاي گوناگوني داريد:
- سبکي را انتخاب کنيد که خوب آن را بشناسيد تا با آن شناخته شويد، مثلا هميشه لباس سياه بپوشيد و يک کيف شيک به همراه داشته باشيد.
- لباس هاي مارک دار بپوشيد.
- در حد توانايي خود، بهترين ها را بخريد.
- هرگز لباس هاي تنگ و چسبان يا شل و آزاد نپوشيد.
- هرگز لباس هاي کهنه و ارزان نپوشيد.
جواهرات هر چه ساده تر و کمتر باشد زيبا تر است، سعي کنيد ساده ترين، گران ترين و زيباترين جواهرات را انتخاب کنيد. به زودي متوجه مي شويد که اگر خود را به خريد گران ترين ها محدود کنيد از ديگران متمايز مي شويد و هر چه به اين مسايل بيشتر دقت کنيد حسن سليقه شما بيشتر مي شود و بهترين انتخاب ها از آن شما خواهد بود.
- آرايشي متناسب با چهره تان داشته باشيد. آرايش متناسب با چهره يعني آنچه که شما را زيباتر کند. آرايش خود را با تغيير مد روز عوض نکنيد و سبک آرايشي خود را حفظ کنيد .
- هميشه لباس هاي رسمي بپوشيد.
مطمئن باشيد که سبک و ظاهر شما مطابق با نشانه هايي است که قبلا گفتيم يعني شيک، گران، آراسته، رسمي و موزون . اگر کيف شما کهنه شده است آن را دور بيندازيد. مگر اينکه ازمارک معروفي باشد که کهنگي آن نشان از دوام وگراني آن داشته باشد.
کلام آخر:
از مد خاص خودتان پيروي کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

قرار است پرسپولیس به بانک‌ها و استقلال به شرکت‌های پتروشیمی واگذار شود و میزان واگذاری ۸۵ درصد است. به این خاطر که ۱۵ درصد از سهام این دو باشگاه پیش‌تر به مردم واگذار شده بود.

از آنجایی که بانک‌ها و شرکت‌های پتروشیمی متمول هستند این شایعه در فضای مجازی پیچیده شده که فصل آینده قانون سقف قرارداد برداشته می‌شود تا تیم‌های استقلال و پرسپولیس بتوانند با جذب بازیکنان موثر برای حضوری شایسته در لیگ نخبگان آسیا آماده شوند.

پرس و جوی ما از سازمان لیگ پیرامون این موضوع منجر به این شد که قانون سقف قرارداد در فصل آینده افزایش پیدا خواهد کرد، اما برداشته نمی‌شود.

این در صحبت‌های مهدی تاج هم پیدا است. او امروز پیرامون قانون سقف قرارداد گفت: «باشگاه‌های بسیاری معترض بودند که چرا سقف می‌گذارید و بگذارید آزاد باشد که هرچه می‌خواهیم ببندیم، ولی همان سقفی که گذاشتیم هم برای باشگاه‌ها قابل پرداخت نبوده است و بعضی‌ها سی، چهل و پنجاه درصد پرداختی داشته‌اند که نشان می‌دهد حرکت سازمان لیگ اصولی و منطقی بوده است.»

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • اختلال اضطراب اجتماعی چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟
  • ◄ گرانی 45 درصدی کرایه تاکسی به نام رانندگان به کام دیگران!