Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: عروسک ترسناکی در جنگل کودکان را می کشت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اسلندرمن (انسان لاغر) یک شخصیت ترسناکی است که در سال 2009 برای اولین بار توسط اریک نادسن برای سایت کرییپی پاستا ساخته شد.

از نکات جالب اسلندر من، می‌توان به مشخصات ظاهری عجیبش اشاره کرد مردی بلند با قدی ۳متر دستانی بلند و شاخک‌هایی که از ان برای کشتن Killing Killing استفاده می‌کند و بدون چهره همراه با کت و شوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه اصلی اسلندرمن کشتن بچه‌ها به بدترین شکل ممکن است و به گفته مردم او یک تحریک کننده تخیلی برای جنایت Crime های فجیع است.

بعداز ساخته شدن اسلندر من او به سرعت پر طرفدار و عکس‌هایی زیادی با فتوشاپ و داستان‌هایی برایش ساخته شد، یکی از معروف‌ترین این داستان‌ها مربوط به دختر بچه‌ای به نام هیربد است که در خواب دچار مشکل می‌شود و توسط اسلندر من گول می‌خورد و به درون جنگل می‌رود و او بعد از مدتی از خود و اسلندرمن عکس می‌گیرد و دوربین را به درون جاده می‌اندازد. رهگذری عکس را می‌بیند بعد چند روز جنازه بچه در جنگل پیدا می‌شود.

دلیل موفقیت این داستان حرفه‌ای، ساخته شدن عکسش بود. در اکثر داستان‌ها اسلندرمن راه نمی‌رود و در فاصله کمی از سطح زمین شناور است و با هر بار پلک زدن به قربانی خود نزدیک و نزدیک تر می‌شود و زمانی که به او می رسید با شاخک‌هایش او را می‌کشد، شاخک‌هایی که از پشت کمر او به بیرون آمده و در بعضی داستان‌ها این شاخک‌ها قابل دیدن و در بعضی غیرقابل دیدن است.

دو دختر 12 ساله ای که به وجود اسلندر من باور داشتند (گیزر و ویر) باعث ایجاد یک تراژدی وحشتناک شدند. گیزر دوست خود را 19 بار مورد حمله چاقو قرار داد اما دوستش (ویر) به‌طور معجزه آسایی زنده ماند. پدر گیزر بیمار اسکیزوفرنی بوده و معتقد است که دخترش گیزر نیز این بیماری را دارد.به گفته 2 دختر اسلندرمن آن‌ها را مجبور به این کار کرده بود.

اریک نادسن در مصاحبه ای به رسانه‌ها گفت:من عمیقاً از این داستانیش آمده ناراحت هستم و بعد اعلام کرد که در این مورد مصاحبه نخواهد کرد. و شبکه معروف HBO از این اتفاق مستندی نیز در آینده خواهد ساخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟ فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد مرد مشهدی با قفل به جان همسرش افتاد و جسدش را به آتش کشید داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کشتن Killing جنایت Crime موفقیت اخبار حوادث جنگل عروسک دختر عکس عجیب عکس مرد زن زندگی صبح فیلم مادر ایران فضای مجازی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری زنگ زرد بلای جان غلات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، لایقی افزود: نحوه شناسایی این بیماری توسط کارشناسان جهاد به کشاورزان توضیح داده شده است تا در صورت مشاهده به ناظران گزارش دهند.
وی با بیان اینکه این بیماری در فصل بهار در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قابل مشاهده است، ادامه داد: توصیه می‌شود کشاورزان از محصولات خود بازدید کنند تا در صورت مشاهده این بیماری بتوان اقدامات لازم را انجام داد.
خانم نیکزاد کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم گفت: این بیماری به صورت نقاط جوش در ساقه‌های گندم قابل مشاهده است که اگر اقدامی انجام نشود شیوع پیدا می‌کند.
وی افزود: در همین رابطه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم برای کشاورزان برگزار شده و توصیه‌های لازم به صورت شفاهی و بروشور در اختیار آنها قرار داده شده است.
وی اضافه کرد:: در صورت شیوع این بیماری باید کشاورزان به کلنیک‌های گیاه پزشکی مراجعه کرده و از سموم کشاورزی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • آلودگی صوتی؛ بلای جان شهرها
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی