Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور 112 ورزشکار از 13 دانشگاه زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی اراک برگزار شد و در این مسابقات شاهین رشه با مهار وزنه 170 کیلوگرم در بین 50 ورزشکار به مقام دوم و مدال نقره دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی پور اضافه کرد: این ورزشکار فرزند قهرمان و رکوردار پاورلفتینگ کشور محمدامین رشه است که در وزن 93 کیلوگرم در این رقابت ها حضور داشت.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: نفرات برتر این دوره از رقابت ها برای انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور اول اسفند امسال به کرمانشاه دعوت می شوند.
مصطفی پور یادآور شد: این مسابقات بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ و در اوزان هشت‌گانه 120+، 120، 105، 93، 83، 74، 66 و 59 کیلوگرم برگزار شد.
به گزارش ایرنا، پرس سینه یک ورزش قدرتی است که در آن شخص به حالت طاقباز قرار می گیرد و وزنه را در بالای سینه خود مهار می‌کند.
این حرکت قدرتی بر روی نیمکت و با هالتری که وزنه ها را نگه داشته است، انجام می‌شود.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار است که در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.
9903 /3020/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش عالی اداره ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی علوم تحقیقات و فناوری قوانین و مقررات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در سال جاری میلادی از ۲۷ اردیبهشت در ژاپن آغاز می شود. به همین منظور تیم ملی پارادوومیدانی ایران ۲۵ اردیبهشت عازم این کشور می شود.

این تیم با ترکیبی متشکل از ۹ ورزشکار در بخش مردان و ۳ ورزشکار در بخش بانوان در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند.

سعید افروز، یاسین خسروی، رشید مسجدی، علیرضا مختاری، امان الله پاپی، علی اصغر جوانمردی، صادق بیت سیاح، حامد امیری و هادی کائدی در بخش مردان همراه با هاشمیه متقیان، الهام صالحی و زینب مرادی در بخش بانوان ۱۲ نفر اعزامی به ژاپن هستند.

رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در حالی برگزار می شود که نفرات اول و دوم هر ماده صاحب سهمیه پارالمپیک خواهند شد البته در صورتیکه پیش از این سهمیه ای دریافت نکرده باشند.

در ترکیب تیم اعزامی ایران، به غیر از حامد امیری سایر ملی پوشان سهمیه بازی های ۲۰۲۴ پاریس را در اختیار دارند. البته که سهمیه پارادومیدانی به کشور تعلق می گیرد نه ورزشکار.

سید مهدی شاهرخی، عزت الله پرنیان، ابراهیم مومنی و زهرا کرم زاده مربیان تیم اعزامی پارادوومیدانی ایران به مسابقات قهرمانی جهان هستند.

کد خبر 6078741

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان