Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: رویا منصوری و رها مولایی 2 مدال برنز از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور کسب کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

هاشم رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها در رده سنی بزرگسالان با حضور 22 تیم از 20 استان به میزبانی سنندج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رها مولایی در وزن منهای 51 کیلوگرم به همراه کونگ فو کاری از اصفهان به مقام سوم مشترک رسید و ورزشکاران اردبیل و کردستان به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.
وی ادامه داد: رویا منصوری هم در وزن منهای 54 کیلوگرم به همراه کونگ فوکار میزبان بر سکوی سوم مشترک جای گرفت و ورزشکاران ایلام و البرز به ترتیب اول و دوم شدند.
دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: تیم بانوان استان با سه ورزشکار به مربیگری خانم یوسفی عازم این رقابت ها شدند.
به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی بانوان کشور با حضور 219 ورزشکار طی روزهای 21 و 22 آذر ماه جاری در اوزان 9 گانه به انجام رسید.
ماه گذشته نیز میلاد عبادی کونگ فوکار وزن منهای 73 کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
این ورزشکار جوان با کسب مقام سوم مسابقات به اردوی تیم ملی کونگ فو توآ دعوت شد تا شانس خود را برای عضویت در تیم ملی ایران و شرکت در سومین دوره مسابقات آسیایی 2019 ازبکستان امتحان کند.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شده اند؛ شهریور 1395 تیم کونگ فوی جوانان آذربایجان غربی مقام نایب قهرمانی ایران را با سه طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.
اوایل بهمن ماه سال 1394 «حسن علیزاده» کونگ فو کار ملی پوش آذربایجان غربی در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
«عباس پورحسن» یکی دیگر از ملی پوشان استان است که در آذر ماه سال 1393 موفق شد با کسب مقام سومی، مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
حسن پور بیش از 15 مقام قهرمانی کشور و یک نایب قهرمانی لیگ دسته یک ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و از سال 1390عضو ثابت تیم ملی ایران در اوزان منفی 85 و 88 کیلوگرم بوده است.
این ورزشکار در سال 1391 بهترین کونگ فو کار ایران معرفی شد و از سوی فدراسیون مربوطه مورد تجلیل قرار گرفت.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كونگ فو بانوان قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند.

به نقل از مهر در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با ۵۸۰ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از صعود به فینال باز ماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان با ۵۷۴ امتیاز سی و سوم شد و جواد فروغی با ۵۶۶ امتیاز در رده شصت و ششم ایستاد.

امروز (یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه و در روز سوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس رقابت خود را آغاز می کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895017

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!