Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها در رده سنی بزرگسالان با حضور 22 تیم از 20 استان به میزبانی سنندج شد.
وی بیان کرد: رها مولایی در وزن منهای 51 کیلوگرم به همراه کونگ فو کاری از اصفهان به مقام سوم مشترک رسید و ورزشکاران اردبیل و کردستان به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رویا منصوری هم در وزن منهای 54 کیلوگرم به همراه کونگ فوکار میزبان بر سکوی سوم مشترک جای گرفت و ورزشکاران ایلام و البرز به ترتیب اول و دوم شدند.
دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: تیم بانوان استان با سه ورزشکار به مربیگری خانم یوسفی عازم این رقابت ها شدند.
به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی بانوان کشور با حضور 219 ورزشکار طی روزهای 21 و 22 آذر ماه جاری در اوزان 9 گانه به انجام رسید.
ماه گذشته نیز میلاد عبادی کونگ فوکار وزن منهای 73 کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
این ورزشکار جوان با کسب مقام سوم مسابقات به اردوی تیم ملی کونگ فو توآ دعوت شد تا شانس خود را برای عضویت در تیم ملی ایران و شرکت در سومین دوره مسابقات آسیایی 2019 ازبکستان امتحان کند.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شده اند؛ شهریور 1395 تیم کونگ فوی جوانان آذربایجان غربی مقام نایب قهرمانی ایران را با سه طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.
اوایل بهمن ماه سال 1394 «حسن علیزاده» کونگ فو کار ملی پوش آذربایجان غربی در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
«عباس پورحسن» یکی دیگر از ملی پوشان استان است که در آذر ماه سال 1393 موفق شد با کسب مقام سومی، مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
حسن پور بیش از 15 مقام قهرمانی کشور و یک نایب قهرمانی لیگ دسته یک ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و از سال 1390عضو ثابت تیم ملی ایران در اوزان منفی 85 و 88 کیلوگرم بوده است.
این ورزشکار در سال 1391 بهترین کونگ فو کار ایران معرفی شد و از سوی فدراسیون مربوطه مورد تجلیل قرار گرفت.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی اردوی تیم ملی اصفهان تیم ملی ایران وزن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک ویژه بانوان با حضور ۱۱ کوراشکار از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در وزن ۴۸ کیلوگرم فائزه ابراهیمی مقام اول، عسل کلامی مقام دوم و زهرا باغچقی و یاسمین رضائیان مقام مشترک سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم لیلا سیاهوشی مقام اول، آرزو سلیمی مقام دوم و زهرا سکاکی و حدیث باغچقی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار بیان کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم طاهره آذرپیوند مقام اول، نسرین رحمانی مقام دوم و سیده دینا امامی و زهرا جعفریان سوم مشترک و در وزن ۶۳ کیلوگرم پردیس عیدی‌وندی مقام اول، فریبا عاقل مقام دوم و راضیه بهادری و زهرا مظفری جایگاه سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم دنیا آقایی مقام اول، آتنا حسینعلی‌زاده مقام دوم و سارگن امیدوند و زینب جلالوند سکوی سوم و در وزن ۷۸ کیلوگرم صبا کرمعلی مقام اول، ریحانه گیلانی مقام دوم و الهه باغچقی و عاطفه یوسفی بر روی سکوی سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن ۸۷ کیلوگرم حانیه وحدانی مقام اول، فاطمه براتی بریمانلو مقام دوم و فاطمه قیطاسی و زهرا اسدی سکوی سوم در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم فاطمه برمکی مقام اول، مهسا عرب مقام دوم و مریم رستمی و هانیه عاشوری بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در نتایج تیمی خراسان شمالی، همدان و سمنان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش در پایان گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها پیراهن تیم ملی کوراش در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را بر تن می‌کنند.

کد خبر 6081480

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان