Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:55:06 GMT

ناجا پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۳۱۲

ناجا پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیش از پنج هزار شهید نیروهای ناجا در دفاع از امنیت کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش ایرنا سردار سید محمد باقرزاده شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید سید نورخدا موسوی در حسینیه گلزار شهدای خرم آباد اظهار داشت: مرزبانی و درگیری با اشرار همواره سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمن به دنبال از بین بردن اقتدار پلیس است و باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و پشتیبان پلیس باشیم.
وی افزود: هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی نباید به فکر سروری باشد.
سردار باقرزاده با اشاره به شهادت سید نورخدا موسوی بیان کرد: این شهید والامقام در یگان تکاور و جبهه مجاهدت و بعد از مجروح شدن راهش همچنان نورافشانی می کند چرا که اهدافش مقدس بود.
وی ادامه داد: مقام های این شهید موهبتی بوده و خدای متعال به این افراد توفیق می دهد که به کسب این فضائل نائل شوند.
وی گفت: همسر شهید نورخدا موسوی به دلیل رشادت در پرستاری از این شهید باید همواره الگو باشد و مورد شفاعت این شهید بزرگوار قرار خواهند گرفت.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهيد زنده لرستان سيد نورخدا موسوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی مسکن محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: در نیروی انسانی موضوع انگیزه و آرامش بسیار حایز اهمیت است. 

وی بیان کرد: امروز خرسندیم که  ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل می شود. 

به گزارش آنا، در این نشست به صورت ویدیو کنفرانس ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح ذیل نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور واگذار شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • موسوی خوئینی‌ها: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند/آیا می‌شود از مشارکت ادعایی ۴۰ درصدی (با احتساب آرای باطله) خشنود بود؟
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش + جزئیات
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش
  • توزیع پیراهن در آستانه فرا رسیدن نوروز در میامی
  • سید موسوی
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم